اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ریشه فساد باید خشکانده شود/ هشت سال دفاع مقدس گزینه نظامی را از روی میز دشمن برداشت

امام جمعه لواسانات با اشاره به اینکه در سطح شهر، کاخ‌های آنچنانی درست شده است، گفت: اگر می‌خواهیم فساد ریشه کن شود همه باید به میدان مبارزه با فساد بیاییم و راه بر مفسد بسته باشد تا نتواند قانون را دور بزند.

ریشه فساد باید خشکانده شود/ هشت سال دفاع مقدس گزینه نظامی را از روی میز دشمن برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات؛ حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی امام جمعه لواسانات در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته لواسانات اظهار کرد: باید ریشه فساد خشکانده شود و از اول نگذارند فساد شکل گیرد زیرا وقتی فساد شکل گرفت کار سخت می‌شود به طور مثال در شهر کاخ های آنچنانی درست شد و دیواری ۷ متری بنا شد، دیگر چه کاری می‌شود انجام داد؟ باید قانون درست باشد، و نظارت ها جدی شود.

وی گفت: ما گاهی اوقات قانون نداریم و گاهی قانون داریم اما نظارتمان جدی نیست لذا اگر می‌خواهیم فساد ریشه کن شود همه باید به میدان مبارزه با فساد بیاییم و راه بر مفسد بسته باشد تا نتواند قانون را دور بزند.

حجت الاسلام ایمانی بیان کرد: باید در ادارات دولتی شفاف سازی مالی کلید بخورد و سندهای مالی در معرض دید مردم قرار گیرد که این بسیار کار خوبی است اما مجلس باید این شفاف سازی را از خودش شروع می‌کرد که متاسفانه این کار را نکردند و این قانون رای نیاورد که مردم بدانند این نماینده به چه کسی رای می‌دهد و اصلا نماینده مجلس حقوقش چقدر است. چه اشکالی دارد شفاف شود حتی در کشورهای خارجی هم مشخص است که مسؤولانشان چقدر حقوق می‌گیرند و چقدر مالیات پرداخت می‌کنند.

امام جمعه لواسانات ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند هزینه مقاومت از هزینه تسلیم کم تر است و هشت سال دفاع و مقاومت ما به دشمن فهماند که باید گزینه نظامی را از میز خودش خارج کند.

وی ادامه داد: دفاع هشت ساله ما بود که گزینه نظامی را از روی میز دشمن برداشت و برای ملت ما هم یک درس بزرگ شد که توانست از این تجربه و اندوخته استفاده کند و جبهه مقاومت را شکل دهد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول