اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حقدوست: طلبی از استقلال ندارم/ چرا هافبک اسبق آبی ها از اوج فاصله گرفت؟

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: تلاش خود را برای کسب نتایج و جایگاهی بهتر از فصل قبل به کار می‌گیریم.

حقدوست: طلبی از استقلال ندارم/ چرا هافبک اسبق آبی ها از اوج فاصله گرفت؟

مجتبی حقدوست در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان در دوران آماده سازی لیگ برتر اظهار داشت: تیم خوب، جوان و یکدستی داریم که این روزها تمرینات بدنی را پشت سر می‌گذارد. بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام داده و سعی داریم تا شروع فصل به آمادگی لازم برسیم. امیدوارم پیکان امسال هم بتواند هم نتایج خوبی کسب کند و قطعا هم اینگونه خواهد شد. 

وی درمورد بازی کردن زیرنظر مجتبی حسینی مانند سال گذشته که وی در ذوب‌آهن مربی اش بود، عنوان کرد: حسینی مربی بادانش و کادرستی است‌. از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتم اما از بین آنها پیکان را به این دلیل که این مربی می‌تواند به پیشرفت بازیکنان کمک کند، انتخاب کردم. سال قبل هم در ذوب‌آهن با وی شرایط خوبی داشتیم اما برخی بدشانسی‌ها مانع نتیجه‌گیری ما شد‌. خیلی خوشحالم که بار دیگر شاگرد حسینی شدم و برای وی و مجموعه تیم پیکان آرزوی موفقیت دارم.

بازیکن تیم پیکان با اشاره به ساختار این باشگاه گفت: یکی از دلایل من برای انتخاب پیکان این است که پیکان تیمی خوب و جوان و باشگاهی بدون حاشیه است. امسال هم می‌توانیم شرایط خیلی خوبی داشته باشیم. پیکان سال گذشته هم نتایج خوبی گرفت اما تمام تلاش خود را برای کسب نتایج و جایگاهی بهتر از فصل قبل به کار می‌گیریم.

حقدوست درمورد میزان آمادگی فعلی تیم پیکان، توضیح داد: تیم ما فعلا در شرایط بدنسازی است و بازی‌های دوستانه انجام می‌دهد. وضعیت پیکان خوب است و امروز هم به مصاف پرسپولیس می‌رویم. آرام آرام برای برگزاری تمرینات تاکتیکی اصلی آماده می‌شویم.

وی درباره اینکه آیاهمچنان از باشگاه استقلال طلب دارد، پاسخ داد: مدیربرنامه ام با حضور در باشگاه استقلال مبلغ ناچیزی از مطالباتم را گرفت. باقی مانده را به این باشگاه بخشیدم و اکنون طلبی از استقلال ندارم. البته روز گذشته نام من هم بین طلبکاران باشگاه استقلال بود که از این موضوع تعجب می‌کنم. اگر دوست دارند بار دیگر به من پول بدهند(باخنده).

هافبک اسبق استقلال درخصوص دلیل دور شدن خود از روزهایی که سبب شد به عنوان یکی از پدیده های فوتبال کشورمان معرفی شود، گفت: نمی‌دانم دلیل این موضوع را چه بگذارم اما خدمت سربازی و برخی مسائل پیش آمد که اکنون نمی‌توان درباره آن صحبت کرد و ان شاءالله در فرصت مناسب درمورد آنها حرف می‌زنم، سبب شد از دوران اوج عقب بیفتم. با این وجود تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم تا امسال به روال قبلی بازگردم.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول