اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم| یک یا حسین(ع) دیگر تا نجات علی از پای چوبه‌دار یک یا حسین (ع) دیگر در ایام اربعین حسینی نیاز است تا جوان 19 ساله اراکی از پای چوبه دار نجات یافته و به آغوش پرمهر مادر بازگردد.
۱۴۰۰-۷-۳ ۰۹:۰۲ http://fna.ir/46oe9
0

تیرماه امسال بود که گزارشی با عنوان «استمداد مادری رنجور از خیرین: فرزندم را از پای چوبه‌دار نجات دهید» در خبرگزاری فارس منتشر شد، این گزارش روایتی بود از پسر جوانی که در آستانه شب عید هنگامی که قصد دستفروشی برای امرار معاش خانواده نیازمندش را داشت، در یک درگیری و در یک لحظه غفلت جوان دیگری را به قتل رساند و امروز تا پای چوبه دار چند قدمی بیشتر فاصله ندارد.

خانواده مقتول برای بخشش درخواست 700 میلیون تومان وجه نقد کرده است که با انتشار گزارش در تیرماه به کمک خیرین 100 میلیون تومان آن جمع‌آوری شد.

در آستانه اربعین حسینی و در حالی که تنها چند روز تا اجرای حکم قصاص باقی نمانده، مادر این جوان بار دیگر از مردم برای نجات تنها نان‌آور خانواده استمداد می‌طلبد.

خیرین گرامی می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت 5041721111922200 به نام انجمن حمایت از زندانیان اراک واریز کنند و برای آگاهی بیشتر با دفتر خبرگزاری فارس استان مرکزی به شماره 08632212971 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول