اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جوانان جغین رودان همچنان در انتظار چمن ورزشگاه

بخش جغین علی رغم داشتن استعدادهای ناب ورزشی این روزها از نظر مسوولان امر دور مانده  و در پی تحقق نیافتن وعده های، اهالی ورزش در این بخش می گویند چراغ ورزش جغین مدتهاست خاموش مانده است.

جوانان جغین رودان همچنان در انتظار چمن ورزشگاه

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان،  بخش جغین در ۵۰ کلیومتری مرکز شهرستان رودان واقع شده و با داشتن قریب به ۲۰ هزار جمعیت که تقریبا نیمی از آنها نسل جوان و جویای شور و نشاط تشکیل می دهند فاقد امکانات اولیه ورزشی هستند.

تنها دارایی جوانان جغین از ورزش، یک سالن ورزشی چند منظوره است که در مرکز این بخش قرار دارد بیش از ۱۲ سال از احداث آن نیز می گذرد.

اما فوتبال در این بخش از اهمیت ویژه‌ای در بین جوانان برخورد است، ۱۶ تیم فوتبال از ۱۶ روستای این بخش در ایام مختلف سال در زمین خاکی شهدای بخش فعال اند، زمینی که بنا بود با کلنگی که مسوولان چند سال قبل زدند به زمین چمن طبیعی برایشان تبدیل شود البته این وعده چند سالی است که به زمین مانده و جوانان جغین چشم انتظار عمل مسوولان هستند.

یک زمین چمن مصنوعی محله‌ای نیز بیش از ۱۲ سال پیش در روستای ناصرآباد این بخش هم افتتاح شده اما امروز در سایه بی توجهی‌ها تنها چیزی شبیه به یک موکت سبز از آن باقی مانده که البته هرگاه به آن سر بزنید نونهالان مشتاق فوتبال را می‌یابید که مصدومیت سخت را برای ‌لذت بردن از فوتبال بر موکت سبز به جان خریده اند.

محمد رمون زاده پیشکسوت فوتبال و رئیس شورای بخش جغین در گفتگو با خبرنگار فارس می‌گوید: جغین استعدادهای ورزشی فراوانی دارد که اگر به ایجاد زیر ساخت ها به آنان توجه شود قطعا شاهد رونق و توسعه اغلب رشته های ورزشی بویژه فوتبال در این بخش خواهیم بود.
 

 

 


تصاویر اماکن ورزشی رودان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول