اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

زنگ مهر با حضور رئیس‌جمهور نواخته شد/ آغاز سال تحصیلی ۱۵ میلیون دانش‌آموز

زنگ مهر با حضور رئیس‌جمهور توسط فرزند شهید نریمانی به صدا درآمد و سال تحصیلی 1401-1400 برای ۱۵ میلیون دانش‌آموز آغاز شد.

زنگ مهر با حضور رئیس‌جمهور نواخته شد/ آغاز سال تحصیلی ۱۵ میلیون دانش‌آموز

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صدا در آمد و دانش‌آموزان از امروز وارد سال تحصیلی جدید شدند.

مراسم نمادین زنگ مهر، امروز با حضور رئیس‌جمهور و سرپرست آموزش و پرورش دبستان پسرانه فولادفر ناحیه ۲ شهرری برگزار شد و زنگ آغاز سال تحصیلی نیز توسط فرزند شهید «محمدهادی نریمانی» نواخته شد.

شرایط کرونایی موجب شده است که امسال هم به جز ۳ گروه فعلا کلاس‌های درس دانش‌آموزان به صورت حضوری برگزار نشود و دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد و مدرسه تلویزیونی ایران، آموزش را دنبال کنند.

طبق آخرین آمار اعلامی در ۳۰ شهریورماه، مجموع ثبت‌نام در دوره ابتدایی هشت میلیون و ۵۰۴ هزار و ۸۱۵ نفر معادل ۹۷.۰۳ درصد، مجموع ثبت نام در دوره متوسطه اول سه میلیون و ۳۹۶ هزار و ۵۷۳ نفر معادل ۹۰.۹۷ درصد و مجموع ثبت نام در دوره متوسطه دوم دو میلیون و ۴۶۷ هزار و ۷۱۱ نفر معادل ۸۱.۵۳ درصد است و جمع کل ثبت نام به ۱۴ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۹۹ نفر  معادل ۹۲.۵۴ درصد رسیده است.

البته به نظر می‌رسد با ثبت‌ اطلاعات همه دانش‌آموزان و حضور پیش‌دبستانی‌ها، آمار دانش‌آموزان به 15 میلیون نفر برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول