اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

پرسش مهر رئیس جمهور از دانش‌آموزان/ آیت‌الله رئیسی: ایران قوی چه ویژگی‌هایی دارد و نقش دانش‌آموزان در تشکیل آن چیست؟

رئیس جمهور با مطرح کردن پرسش مهر خود از دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید از آنها پرسید؛ ایران قوی دارای چه ویژگی‌هایی است و نقش شما در شکل‌گیری ایران قوی چیست؟

پرسش مهر رئیس جمهور از دانش‌آموزان/ آیت‌الله رئیسی: ایران قوی چه ویژگی‌هایی دارد و نقش دانش‌آموزان در تشکیل آن چیست؟

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز پس از به صدا درآوردن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید مدارس در یکی از مدارس جنوب تهران، پرسش مهر سال تحصیلی 1401-1400 را با دانش آموزان در میان گذاشت.

رئیس جمهور که در دبستان پسرانه فولادفر شهرری حضور یافته بود، با اشاره به شعار دولت سیزدهم با عنوان دولتی مردمی برای ایران قوی، از دانش آموزان پرسید؛ ایران قوی دارای چه ویژگی‌هایی است و نقش شما دانش آموزان و معلمان در شکل‌گیری ایران قوی چیست؟

آیت‌الله رئیسی پس از این پرسش تاکید کرد: ان‌شاءالله با کمک شما آینده‌سازان و معلمان‌تان بتوانیم ایرانی قوی را رقم بزنیم.

بر اساس این گزارش ستاد پرسش مهر وزارت آموزش و پرورش پس از بررسی پاسخ‌های دانش‌آموزان از بهترین پاسخ‌ها تجلیل خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول