اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رییس جمهور: افت تحصیلی دانش‌آموزان قابل قبول نیست/ ۷۰ درصد مردم تا چند روز آینده واکسینه می‌شوند

رئیس جمهور گفت: تا چند روز آینده ۷۰ درصد مردم واکسینه می‌شوند و آموزش مدارس باید به تدریج به سمت حضوری پیش رود.

رییس جمهور: افت تحصیلی دانش‌آموزان قابل قبول نیست/ ۷۰ درصد مردم تا چند روز آینده واکسینه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور صبح امروز در آئین بازگشایی مدارس که در مدرسه فولادفر شهرری برگزار شد، اظهار کرد: عدالت آموزشی نقش مهمی دارد و هیچ دانش آموزی نباید به دلیل فقر از آموزش و تحصیل باز ماند لذا همه دستگاه‌ها و نهادها باید به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی با بیان اینکه دولت باید امکانات کافی برای تحصیل در اختیار دانش آموزان قرار دهد، گفت: تمام افراد جامعه باید از آموزش و علم آموزی بهره‌مند شوند لذا عدالت آموزشی امر بسیار مهمی است که باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به شعار ایران قوی در دولت سیزدهم گفت: امروز دانش آموزان سراسر کشور نقش مهمی در تحقق شعار ایران قوی دارند و باید در این مسیر تلاش کنند.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: سال تحصیلی را با آموزش مجازی و حضوری آغاز خواهیم کردیم اما ممکن است در برخی مدارس امکان حضور دانش آموزان فراهم نباشد لذا تلاش می‌کنیم تا با حداقل جمعیت کلاس‌ها برگزار شود.

وی ادامه داد: افت تحصیلی یا ترک تحصیل برخی دانش آموزان به هیچ عنوان قابل قبول نیست بلکه باید نشاط، شادابی و هیاهوی دانش آموزان را شاهد باشیم.

رئیس جمهور ابراز داشت: صیانت از جان دانش آموزان و معلمان برای ما وظیفه است و امروز شرایطی فراهم شده که بسیاری از معلمان و حتی دانش آموزان واکسینه شدند اما هنوز تمام نشده و امیدواریم ظرف چند روز آینده شاهد واکسینه شدند افراد بیشتر باشیم.

آیت الله رئیسی اظهار کرد: طی چند روز آینده ۷۰ درصد جمعیت کشور واکسینه می‌شوند لذا از آموزش و پرورش درخواست دارم که با رعایت اصول بهداشتی به سمت آموزش حضوری پیش رویم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول