اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اینترنت شبکه «شاد» رایگان است/ آخرین شرایط بازگشایی مدارس

اینترنت شبکه «شاد» برای همه کاربران آن رایگان خواهد بود؛ آخرین شرایط بازگشایی مدارس را از زبان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بخوانید.

اینترنت شبکه «شاد» رایگان است/ آخرین شرایط بازگشایی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان صبح امروز در آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در دبیرستان دخترانه شاهد سمنان (دوره اول) اظهار کرد: به همه مجاهدان آموزش و پرورش که در یک سال و نیم گذشته با روحیه جهادی و اخلاص تلاش کردند تا چراغ تعلیم و تربیت در استان خاموش نشود، ادای احترام دارم.

او همچنین به سخت‌کوشان و سفیدپوشان کادر درمان نیز که یاریگر آموزش و پرورش استان سمنان در این مسیر بودند، ادای احترام کرد و گفت:‌ نقطه آغاز تعلیم و تربیت، خانه و خانواده و نقطه تکامل این فرایند مدرسه است.

دستورانی گفت: هیچ مکانی همچون مدرسه در اجتماعی شدن تغییر رفتار و یادگیری دانش‌آموزان مؤثر نیست و هیچ پرده نمایشی چون معلم نمی‌تواند ایفای نقش کند.

او بیان کرد: تداوم این فرایند اجتماعی در جامعه و بستر نهادهای اجتماعی است و به‌گونه‌ای همه آحاد جامعه باید در امر تعلیم و تربیت همکاری داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: امروز با همکاری همه متصدیان امر، یک‌سوم مدارس ما به‌صورت حضوری در مدار تعلیم و تربیت قرار گرفتند.

دستورانی بیان کرد: در ۳۵۰ مدرسه، ۱۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز که عمدتاً در مناطق روستایی و عشایری قرار دارد، تعلیم به‌صورت حضوری در مدار قرار گرفته است.

او تصریح کرد: در نیمه دوم مهرماه، مدارس با جمعیت ۱۵۰ نفر و به‌صورت گروه‌بندی و با رعایت پروتکل‌ها به مدار تعلیم حضوری اضافه می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در پایان آبان ماه و با توجه به‌سرعت واکسیناسیون، در مدارس پرجمعیت به‌صورت حضوری و گروه‌بندی، فرایند آموزش و تعلیم انجام می‌شود.

دستورانی افزود: مدرسه تلویزیونی فعال است؛ شبکه شاد هم به‌روزآوری و محتوا در آن بارگذاری و قابلیت‌های جدید به آن اضافه شده است و بسته‌های آموزشی، در کنار روش حضوری آموزش در حال فعالیت خواهد بود. اینترنت شبکه شاد برای همگان رایگان است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول