اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

انجام 56 پرواز به عراق برای اعزام زائران/احتمال افزایش پروازها

مدیر روابط عمومی هواپیمایی تابان از انجام 36 پرواز برنامه‌ای و فوق‌العاده به عراق تاکنون خبر داد و گفت: جمعا 56 پرواز برای جابه جایی زوار در این ایام انجام می‌دهیم.

انجام 56 پرواز به عراق برای اعزام زائران/احتمال افزایش پروازها

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی تابان ایر، مرضیه جعفرزاده درباره سفرهای هوایی ایام اربعین بیان کرد: برای ایام اربعین در مجموع 56 لگ پرواز برنامه‌ای و فوق العاده از شهرهای تهران، مشهد و اصفهان به بغداد و بالعکس برای بازه زمانی 28 شهریور تا 10 مهر برنامه ریزی شد. 

وی ادامه داد: بلیت ها از طریق دفاتر فروش به زائریان عتبات عالیات عرضه شده است و احتمال افزایش پروازها وجود دارد.

مدیر روابط عمومی تابان ایر گفت: بلیت این پروازها بر اساس نرخ تعیین شده در جلسه مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی با حضور سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری در اختیار زائران قرار گرفته است و صدور بلیت خارج از نرخ اعلام شده تخلف بوده و مسافران می توانند از طریق شماره مستقیم 40440244 موضوع را گزارش تا پیگیری جهت استرداد وجه انجام شود.

وی اظهار کرد: زائران اربعین حسینی لازم است دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده و کارت واکسن را به همراه داشته باشند، همچنین همراه داشتن نتیجه منفی تست کرونا PCR که حداکثر ۷۲ ساعت پیش از سفر انجام شده باشد، الزامی است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول