اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ویزیت رایگان ۱۵۵ بیمار در روستاهای «بویک و سنگ‌آباد»بیرجند

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیرجند از اعزام کاروان سلامت به روستاهای بویک و سنگ‌آباد شهرستان بیرجند به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

ویزیت رایگان ۱۵۵ بیمار در روستاهای «بویک و سنگ‌آباد»بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین ذاکریان صبح امروز در حاشیه بازدید از روند ارائه خدمات کاروان سلامت اعزامی به روستای بویک بیرجند، اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس تیم پزشکی، درمانی داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در قالب کاروان سلامت در روستاهای بویک و سنگ‌آباد حضور یافتند.

وی از ویزیت رایگان ۱۵۵ بیمار در این کاروان خبر داد و افزود: ارائه خدمات دارویی رایگان به ارزش ۵۰ میلیون ریال به مراجعه‌کنندگان از دیگر فعالیت‌های کاروان در این روستاها بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند بیان داشت: همچنین تعداد ۳۰ نفر از روستاییان در کلاس امداد و کمک‌های اولیه در حاشیه اجرای این طرح شرکت کردند.

ذاکریان ادامه داد: در این کاروان تعداد ۳ پزشک عمومی داوطلب و ۲ نفر از خواهران داوطلب جهت تست فشار خون افراد به مدت ۲ روز مشارکت داشته‌اند.

وی ارائه خدمات سلامت‌محور به اقشار نیازمند جامعه را از جمله اهداف این کاروان دانست و خاطرنشان کرد: همچنین فعالیت این تیم‌ها در مناطق محروم باعث ارتقای سطح سلامت روستاییان و تزریق روحیه امید به آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول