اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

وضعیت شهردار منتخب بجنورد تا آخر هفته تعیین تکلیف می‌شود

رئیس شورای شهر بجنورد گفت: تا انتهای هفته به شهردار منتخب جهت ارائه نامه بازگشت به کار فرصت داده‌شده است که در صورت انجام نشدن این کار، شورا اقدام به انتخاب شهردار جدید خواهد کرد.

وضعیت شهردار منتخب بجنورد تا آخر هفته تعیین تکلیف می‌شود

جمشید عین بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با توجه طولانی شدن پروسه ارائه مدارک توسط شهردار منتخب به وزارت کشور، تا آخر این هفته این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.

وی گفت: تا آخر این هفته به وی فرصت داده‌شده تا مشکل بازگشت به کار خود را رفع نمایید و نامه را نیز به وزارت کشور تحویل دهد و در غیر این صورت جهت انتخاب شهردار جدید اقدام خواهد شد.

رئیس شورای شهر بجنورد افزود: انتخاب شهردار جدید از بین ۴ گزینه باقی‌مانده لیست ۵ نقره نهایی که قبلاً انتخاب‌شده بودند خواهد بود و فرایند جدیدی برای انتخاب شهردار ایجاد نمی‌شود.

گفتنی است در یک ماه گذشته در فرایند انتخاب شهردار بجنورد، ۸ نفر از اعضای شورای شهر بجنورد به مرتضی رحمانی مطلق رأی داده بودند، اما وی به دلیل بازنشسته بودن می‌بایست نامه بازگشت به کار خود را از سازمان شاغل در آن دریافت و ارائه می‌داد که تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

انتخاب مرتضی رحمانی که بازنشسته است، انتقادات زیادی در بین مردم و اصحاب رسانه در برداشت است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول