اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

عرضه ۷۰۰ کتاب دفاع مقدس در ۱۸ کتابفروشی آستان قدس

معاون بازرگانی انتشارات آستان قدس رضوی از عرضه بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب با محوریت دفاع مقدس در ۱۸ فروشگاه به‌نشر از ناشران مختلف خبرداد.

عرضه ۷۰۰ کتاب دفاع مقدس در ۱۸ کتابفروشی آستان قدس

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین تیموری، معاون بازرگانی انتشارات آستان قدس رضوی اظهار داشت: انتشارات به‌نشر علاوه بر تلاش زیاد و پرثمری که در این زمینه داشته و کتاب‌های با موضوع دفاع مقدس منتشر و روانه باز کرده است، امسال نیز بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب با محوریت دفاع مقدس در ۱۸ فروشگاه به‌نشر از ناشران مختلف عرضه می‌کند.

وی با بیان این که همزمان با هفته دفاع مقدس فضاآرایی و چیدمان متناسب با این هفته در شعبه‌های فروشگاهی به‌نشر انجام می‌شود، تصریح کرد: همانطور که می‌دانید ویژگی‌های بصری باعث جلب نظر مخاطب می‌شود در همین راستا در تمام فروشگاه‌های شهری، حرمی و شهرستان چیدمان ویترین‌ها با عناوین دفاع مقدس و با موضوع ادبیات پایداری، کتب سردار سلیمانی و کتب شهدا آماده و قفسه و میز مناسب با این ایام گذاشته می‌شود.

معاون بازرگانی انتشارات آستان قدس رضوی افزود: همچنین جهت فضاسازی و القای حس همراه بودن مجموعه با هفته دفاع مقدس، فایل‌های صوتی مناسب با ایام در فروشگاه‌ها پخش می‌شود. علاوه بر این در جهت زیباسازی و تزیین فروشگاه در حد مقدورات اقدامات لازم انجام خواهد شد.

تیموری از همکاری با سازمان‌ها و نهادهای مختلف در هفته مقدس خبر داد و گفت: همچنین در راستای انتقال فرهنگ رشادت‌ها و دلاورمردی‌های هشت سال جنگ تحمیلی به جامعه، پک ویژه شهدا و مجموعه کتب مناسبتی جهت مشتریان، سازمان‌ها و نهادها تهیه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین به سایر ذی‌نفعان که برنامه تبلیغی و ترویجی در این ایام دارند مانند ستاد اقامه نماز، معاونت تبلیغات حرم مطهر رضوی و ... کتب با موضوع دفاع مقدس و ادبیات پایداری معرفی می‌شود.

معاون بازرگانی انتشارات آستان قدس رضوی در ادامه با بیان این که تخفیف‌های خوبی برای کتاب‌های با محوریت دفاع مقدس توسط انتشارات به‌نشر در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: به سبب استقبال بیشتر و افزایش انگیزه خرید مراجعین، بر روی تمام عناوین خاص و مرتبط تخفیف ۲۰ درصدی اعمال می‌شود و بن خرید در حد مقدور بین مخاطبان وفادار و زائران توزیع می‌شود.

تیموری در پایان خاطرنشان کرد: از تمام بسترهای فضای مجازی برای اطلاع رسانی و معرفی برنامه‌ها و تخفیفات در نظر گرفته شده به مخاطبین و زائران و ... استفاده می‌شود و جهت کسب اطلاعات بیشتر مخاطبان می‌توانند به آدرس اینترنتی www.behnashr.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول