اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اداره ورزش کرمانشاه دستور استاندار را «وتو» کرد/ اداره ورزش: کسی عزل نشده، خودمان بررسی می‌کنیم

رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه با بیان اینکه یک تیم بازرسی به پاوه جهت بررسی اتفاق تلخ رخ داده بین دو تیم فوتبال اعزام می شوند، به صورت ضمنی دستور فرماندار و استاندار مبنی بر عزل رئیس اداره ورزش این شهرستان را رد کرد.

اداره ورزش کرمانشاه دستور استاندار را «وتو» کرد/ اداره ورزش: کسی عزل نشده، خودمان بررسی می‌کنیم

صابر رحیمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه درخصوص اتفاقات رخ داده در مسابقه فوتبال بین دو تیم گیلانغرب و پاوه که روز چهارشنبه در پاوه برگزار و منجر به درگیری بین دو تیم شد اظهار داشت: پس از وقوع این اتفاق دستوراتی جهت پیگیری ماجرا صادر شد.

وی افزود: اکنون تیمی از بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان به شهرستان پاوه اعزام می‌شود تا تمامی زوایای این اتفاق تلخ را بررسی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از بررسی نهایی و گزارش این تیم بازرسی، نسبت به برخورد با عاملان این اتفاق اقدام خواهد شد.

رحیمی در پایان ضمن دعوت اهالی ورزش، مردم دو شهرستان و اصحاب رسانه به آرامش گفت: این که آیا هیأت فوتبال و یا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه در بروز این اتفاقات نقش داشته‌اند و یا کم کاری کرده‌اند منوط به ارائه گزارش این تیم بازرسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، عصر امروز ویدویی در فارس منتشر شد که در آن بازیکنان دو تیم «گیلانغرب» و «پاوه» در مرحله نیمه نهایی فوتبال استعدادهای استان با یکدیگر درگیر شدند.

به گفته برخی از منابع محلی این درگیری منجر به زخمی شدن ۱۳ تن شده است، آماری که به صورت رسمی تایید یا رد نشد.

متاسفانه در این مسابقه تمهیدات بهداشتی و انتظامی دیده نشده بود و همین منجر به ورود تماشاگران به زمین و تشدید درگیری‌ها شد.

در همین خصوص، جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه در این باره به خبرنگار فارس، گفت: این عزل به دلیل عدم توجه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضاهای ورزشی و عدم مجوز و هماهنگی در برگزاری مسابقات استانی فوتبال منجر به درگیری بازیکنان و هواداران تیم نوجوانان فوتبال پاوه با گیلانغرب انجام شد.

بالایی همچنین این عزل را بنابر دستور شخص استاندار بیان کرده است.

این مسابقه عصر روز چهارشنبه در زمین فوتبال نوریاب پاوه برگزار گردید.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول