اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تدریس زبان انگلیسی، شغلی که هرگز از مد و درآمد نمی‌افتد

مدت‌هاست کسب درآمد از تدریس زبان انگلیسی به دلیل نیاز مردم به یادگیری آن بالاتر رفته و روز به روز تقاضا برای یادگیری زبان از طریق تدریس خصوصی زبان انگلیسی نیز بیشتر می‌شود.

تدریس زبان انگلیسی، شغلی که هرگز از مد و درآمد نمی‌افتد

 تا سال‌های پیش تسلط بر زبان انگلیسی بیشتر از اینکه یک نیاز ضروری باشد، مهارتی بود که فرد با داشتن آن، رزومه پربارتری داشت اما در حال حاضر یادگیری زبان از سطح مهارت، بالاتر رفته و به یک نیاز ضروری در سفر، کار و زندگی رزومره تبدیل شده است.

تقاضای بالا، درآمد مناسب و امنیت شغلی و روانی، دلایلی هستند که معلمین زبان را به تدریس خصوصی زبان انگلیسی علاقه‌مند کرده است. اما باید بدانید که عده زیادی از معلمین به دلیل عدم آگاهی از شرایط  برای تدریس خصوصی، این فرصت مناسب را برای کسب درآمد و فعالیت در حرفه مورد علاقه خود از دست می‌دهند. باید در نظر گرفت که کسب درآمد از آموزش زبان انگلیسی کار دشواری نیست و برداشتن چند قدم ساده می‌تواند این امکان را برای معلمین و افراد مسلط به آموزش زبان، فراهم کند. اگر به تدریس خصوصی و کسب درآمد از زبان انگلیسی علاقه‌مند هستید ولی شرایط لازم برای انجام آن را نمی‌دانید ادامه مطلب را از دست ندهید.

راه‌های رسیدن به کسب درآمد بالا از تدریس زبان انگلیسی را یاد بگیرید

تدریس در آموزشگاه‌ها و تدریس به شکل معلم خصوصی زبان، دو راه پیش روی شما برای کسب درآمد از تدریس زبان انگلیسی است اما میزان درآمد شما در هر کدام از این دو روش، کاملاً با یکدیگر متفاوت است.

معمولاً تدریس در آموزشگاه‌ها، در دو مقطع تدریس زبان انگلیسی به کودکان و آموزش به بزرگسالان، بیشتر به جنبه‌های عمومی یادگیری زبان مثل یادگیری مکالمه مرتبط است. اما در تدریس خصوصی زبان انگلیسی، مدرس زبان می‌تواند حوزه فعالیت خود را گسترش دهد و در کنار تدریس خصوصی مکالمه زبان، آموزش را تخصصی‌تر کرده و تدریس خصوصی زبان مدرسه مثل تدریس زبان کنکور را نیز شروع کند.

بنابراین تدریس در آموزشگاه و تدریس خصوصی زبان، با وجود تفاوت‌هایی که دارند می‌توانند مسیر پیش روی شما برای شروع تدریس باشند. اما این نکته که شما کدام یک از این دو روش را انتخاب می‌کنید، بستگی به میزان درآمدی دارد که شما در هر کدام از آن‌ها به دست می‌آورید.

تدریس در بهترین آموزشگاه زبان، سریع‌ترین روش کسب درآمد از زبان انگلیسی نیست

تدریس در آموزشگاه زبان، یکی از راه‌های مناسب برای پول درآوردن از آموزش زبان است اما بهترین و سریع‌ترین راه ممکن نیست. چون شما برای تدریس در آموزشگاه در مرحله اول باید تلاش کنید که به آن ورود کنید و مورد پذیرش آن آموزشگاه به عنوان مدرس زبان واقع شوید که همین شرایط پذیرش در آموزشگاه‌ها، سرعت تدریس شما را کند می‌کند.

در کنار تلاش برای پذیرش به عنوان مدرس زبان در آموزشگاه‌ها، شکل و کیفیت تدریس شما هم کاملاً متفاوت‌تر از تدریس خصوصی است. شما در کلاس زبان عمومی با وجود تلاش و انرژی زیاد، نمی‌توانید جنبه سحرآمیز تدریس خود را نمایش دهید. به این دلیل که تعداد زبان آموزان زیاد است و هر کدام از آن‌ها سطح یادگیری متفاوتی از هم دارند. تمرکز شما فقط روی تدریس نیست و باید به نظم کلاس و روحیه تک تک شاگردان خود نیز توجه کنید. این عوامل خود به خود باعث می‌شود که شما نتوانید آن ‌طور که می‌خواهید تدریس نمایید.

علاوه بر مشکلات بالا، با وجود حجم زیاد کار و انرژی مضاعفی که باید در کلاس مصرف کنید، درآمدی متفاوت و پایین‌تری از تدریس خصوصی زبان را نیز به دست ‌می‌آورید. این درآمد به نسبت پایین به همراه تمام مشکلات و دغدغه‌های تدریس در آموزشگاه، باعث می‌شود خود به خود به  تدریس زبان انگلیسی به شیوه تدریس خصوصی فکر کنید.

شانس کسب درآمد بالای خود را در تدریس خصوصی زبان انگلیسی امتحان کنید

قطعاً تا به الان متوجه شده‌اید که هدف ما از این توضیحات این است که شما به کسب درآمد از تدریس زبان انگلیسی به شکل خصوصی روی بیاورید. چون تدریس خصوصی زبان مزایای زیادی دارد که با توجه به آن، می‌توانید بدون دغدغه در سریع‌ترین زمان ممکن آموزش را شروع کنید.

اولین و مهم‌ترین مزیت تدریس به شکل معلم خصوصی زبان، کیفیت بالای تدریس شما در کلاس است. هر معلمی دوست دارد که بهترین کیفیت تدریس خود را به شاگردانش نشان دهد و این نمایش بهترین کیفیت تدریس در کلاس خصوصی، ایده‌آل‌تر از هر موقعیت دیگری اتفاق می‌افتد. چون تمرکز شما فقط روی یک شاگرد و یادگیری او می‌باشد.

مزیت دیگر آموزش از طریق تدریس خصوصی زبان، درآمد بالای شما می‌باشد که می‌توانید به عنوان مدرس تدریس خصوصی مکالمه یا معلم تدریس زبان کنکور به دو شکل تدریس آنلاین یا تدریس خصوصی حضوری درآمد بالایی کسب کنید.

به طور میانگین اگر معلم خصوصی، توانایی بالایی در تدریس داشته باشد می‌تواند جلسه‌ای بین 350 تا 400 هزار تومان درآمد کسب کند که با توجه به یک نفره بودن شاگرد، کیفیت بالای تدریس مدرس، داشتن اختیار در انتخاب زمان کلاس، انتخاب نوع تدریس و همینطور داشتن اختیار در انتخاب منابعی که باید تدریس شود، موقعیتی بسیار هیجان‌انگیز و ایده‌آل برای مدرسینی است که می‌خواهند تدریس زبان انگلیسی را شروع کنند.

بهتر است تدریس را با موسسات تدریس خصوصی زبان شروع کنید

شما می‌توانید تدریس زبان انگلیسی را به دو شکل مستقل یا کار با موسسات تدریس خصوصی شروع کنید. اگر می‌خواهید به صورت مستقل تدریس خصوصی کنید، باید به مشکلات آن هم فکر کنید.

یکی از مهم‌ترین مشکلات تدریس خصوصی به شکل مستقل این است که برای جذب شاگرد باید هزینه تبلیغات کنید. به این صورت که در سایت‌های آگهی تدریس خصوصی و تراکت‌ها، مشخصات تماس خود را منتشر کنید تا در اختیار کاربران آن سایت قرار بگیرد. مهم‌ترین مشکلی که ممکن است در این روش پیدا کنید، به خطر افتادن امنیت شغلی شما به دلیل نمایش اطلاعات شخصی و تماس‌تان به کاربران سایت‌های آگهی می‌باشد.

اما بهترین مزیت همکاری با موسسات تدریس خصوصی این است که اگر شما بعد ازاستخدام در این موسسات، شروع به تدریس کنید، نگرانی بابت جذب شاگرد نخواهید داشت. چون معرفی شاگرد به شما وظیفه مجموعه تدریس خصوصی‌ است که در آن مشغول به کار شده‌اید.

مزیت دیگر کار با موسسات تدریس خصوصی، شروع به تدریس در سریع‌ترین زمان ممکن است. شما برای شروع به کار لازم نیست که ساعت‌ها به آموزشگاه‌های مختلف سر بزنید، فرم استخدام پر کنید و منتظر تماس از طرف آن‌ها باشید. فقط کافی است که وارد سایت موسسه تدریس خصوصی شوید و به شکل آنلاین فرم استخدام معلم خصوصی را پر کنید تا در سریع‌ترین زمان، رزومه شما بررسی شود و بعد از تایید، تدریس خود را شروع کنید.

علاوه بر مزیت‌های گفته شده در روش تدریس به شکل معلم خصوصی زبان، به دلیل معرفی شاگرد خصوصی از طریق موسسه به شما، دیگر لازم نیست که اطلاعات شخصی و تماس‌تان به طور مستقیم در اختیار هزاران کاربر سایت‌های آگهی قرار بگیرد و باعث مزاحمت و به خطر افتادن امنیت شغلی شما شود.

با ثبت نام در استادبانک، فرصت کسب درآمد بالا از زبان را برای خود ایجاد کنید

موسسه تدریس خصوصی استادبانک، یکی از چند سایت تدریس خصوصی برتر در ایران است که شما می‌توانید برای شروع تدریس روی آن حساب کنید. همکاری با استادبانک به عنوان معلم، مزیت‌های زیادی برای شما دارد.

اولین مزیت همکاری با استادبانک این است که شما قبل از دریافت شاگرد، برخلاف سایر سایت‌های تدریس خصوصی، هزینه‌ای برای حق عضویت و همکاری با این مجموعه پرداخت نمی‌کنید. که این مزیت خوب باعث کم شدن نگرانی و دغدغه شما بابت پرداخت هزینه قبل از دریافت شاگرد می‌شود.

مجموعه استادبانک جزو اولین و برترین‌های گوگل در زمینه تدریس خصوصی است که اگر شما معلم خصوصی استادبانک شوید، به بالا رفتن رزومه و اعتبار شما در حوزه تدریس خصوصی منجر می‌شود. استادبانک به راحتی رزومه اساتید تدریس خصوصی خود را تایید نمی‌کند ولی اگر شما بتوانید مورد پذیرش این مجموعه واقع شوید، فرصتی ایده‌آل برای تدریس خود بدست‌ می‌آورید.

با ورود به سایت استادبانک و همکاری با این مجموعه، می‌توانید در بخش آکادمی اساتید استادبانک و شرکت در دوره‌های اخلاق حرفه‌ای در تدریس که به صورت رایگان برگزار می‌شود، علاوه بر دریافت مدرک اخلاق حرفه‌ای در تدریس از این موسسه برتر، از تجربیات اساتید حرفه‌ای زبان در این دوره نیز استفاده کنید.

مزیت دیگر استادبانک این است که شما لازم نیست پیگیر ثبت درخواست شاگرد، مشکلاتی که ممکن است در حین جلسات پیش بیاید و همچنین پیگیر پرداخت هزینه جلسات خود توسط شاگرد باشید. چون تیم پشتیبانی استادبانک از ابتدای شروع جلسه تا آخرین کلاس شما، پیگیر تمام این موارد است.

ضمن اینکه اگر جزو اساتید برتر و فعال استادبانک باشید، عملکرد شما به صورت دائمی بررسی خواهد شد و به دلیل امتیاز بالای شما در تدریس، ستاره شما افزایش پیدا کرده و درآمد‌تان بیشتر خواهد شد.

بنابراین اگر شما هم می‌خواهید به عنوان معلم خصوصی زبان در استادبانک مشغول به تدریس شوید، حتماً با ورود به سایت تدریس خصوصی استادبانک و کلیک روی منو عضویت اساتید، مراحل ثبت‌نام خود را به صورت رایگان انجام دهید. اگر هم در زمینه عضویت در سایت و سایر خدمات معلم خصوصی استادبانک نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید، با شماره ۰۰۰-۵۴۴۳۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول