اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تشکیل 309 میلیارد ریال پرونده تخلف در خراسان‌جنوبی

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی گفت: در نیمه نخست امسال ۷۸۱ فقره پرونده تخلف به ارزش ۳۰۹ میلیارد و ۸۳۲ میلیون و ۱۷۹ هزار ریال برای واحدهای متخلف در استان تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

تشکیل 309 میلیارد ریال پرونده تخلف در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباس جرجانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۷۳ میلیون و ۲۶۲ هزار ریال به مردم برگشت داده شده است.

وی بیان داش: برگشت این مبلغ به شاکیان پس از پیگیری و بررسی شکایت‌های مردمی و گزارش‌های سامانه ۱۲۴ از سوی بازرسان و در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان صورت گرفته است.

رئیس سازمان صمت خراسان‌جنوبی با اشاره به دریافت گزارشات مردمی از دو طریق حضوری و سامانه تلفنی ۱۲۴ در تمامی شهرستان‌ها، عنوان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۳ هزار و ۳۱۱ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ در سطح استان دریافت و مورد رسیدگی بازرسان قرار گرفته است.

جرجانی ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از ۴۶ هزار و ۳۶۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی خراسان‌جنوبی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ۷۸۱ فقره پرونده تخلف نیز به ارزش ۳۰۹ میلیارد و ۸۳۲ میلیون و ۱۷۹ هزار ریال برای واحدهای متخلف در استان تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول