اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

واکسینه شدن ۹۵ درصد فرهنگیان نهاوند/ مدارس آبان حضوری می‌شود

مدیر آموزش و پرورش نهاوند از واکسینه شدن ۹۵ درصد فرهنگیان خبر داد و گفت: با واکسینه شدن دانش‌آموزان آبان ماه مدارس حضوری می‌شود.

واکسینه شدن ۹۵ درصد فرهنگیان نهاوند/ مدارس آبان حضوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، محمدحسین دارایی پیش از ظهر امروز در مراسم بازگشایی مدارس در دبستان شهیده نوشین امیدی اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا مدارس به صورت تدریجی بازگشایی می‌شوند و آموزش دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۶ هزار دانش‌آموز در دوره‌های مختلف تحصیلی وارد مدارس می‌شوند که حدود دو هزار و ۷۰۰ نفر آنها نوآموزانی هستند که امسال وارد آموزشگاه شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند ادامه داد: با توجه به اینکه بیش از ۹۵ درصد فرهنگیان واکسینه شده و واکسیناسیون دانش‌آموزان نیز آغاز می‌شود، برنامه کاری وزارت آموزش و پرورش این است که تا نیمه دوم آبان ماه تمام مدارس زمینه حضور دانش‌آموزان را فراهم کرده و پس از آن نیز در مدارس با جمعیت بالا برنامه‌های درسی به صورت گروه‌بندی شده ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه در بازگشایی مدارس به سلامتی دانش‌آموزان توجه زیادی می‌شود ادامه داد: در بازگشایی مدارس سلامتی دانش‌آموزان برای وزارت آموزش و پرورش مهم است و به همین خاطر در هر آموزشگاه کمیته سلامت تشکیل شده که بر امر بهداشت دانش‌آموزان نظارت می‌کند.

وی ضمن درخواست از خانواده‌ها مبنی بر همکاری با مدارس به منظور حضوری شدن مدارس ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با حضوری سدن مدارس شاهد ارتقای بخش آموزش و آگاهی‌بخشی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/۳۱۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول