اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شناسایی ۴۲۳۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در سمنان

مجموع بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کووید-۱۹ در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به ۴۲ هزار و ۳۶۹ نفر رسید.

شناسایی ۴۲۳۶۹ بیمار مبتلا به کرونا در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، بر اساس آمارهای دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در زمینه آخرین وضع شیوع بیماری کرونا ویروس مشخص شد که از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، ۴۲ هزار و ۳۶۹ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی پی.سی.آر در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده است.

در ۲۴ ساعت (از دوم تا سوم مهرماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان‌های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند.

بدین ترتیب، مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به  ۹ هزار و ۵۵۰ نفر رسید و ۳۲ هزار و ۸۱۹ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید-۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به  هشت هزار و ۳۴۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول