اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

7500 دانش‌آموز به تعداد محصلان همدان اضافه شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در دوره ابتدایی قریب به ۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز به تعداد محصلان اضافه شد که بخشی از این دانش‌آموزان مربوط به دانش‌آموزانی است که سال گذشته وارد گردونه تعلیم و تربیت نشدند.

7500 دانش‌آموز به تعداد محصلان همدان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد پورداود ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: امروز آموزش را در استان به صورت مجازی و با تعریف سه گام آغاز خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه گام اول دو برنامه دارد و آن آموزش دانش‌آموزان روستایی و عشایر با جمعیت حداکثر ۱۵ نفر است که از امروز آغاز می‌شود گفت: برنامه دوم از هفته سوم مهرماه آغاز خواهد شد و مدارس روستایی و عشایر با جمعیت ۳۰ نفر آموزش حضوری را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه گام دوم در مدارسی است که بین ۳۰ تا ۳۰۰ نفر دانش‌آموز دارند که هفته آخر مهرماه برنامه تحصیل حضوری را شروع می‌کنند گفت: در گام سوم مدارس با جمعیت بیش از ۳۰۰ نفر در قالب گروه‌های پرجمعیت و در نیمه دوم آبان ماه به صورت حضوری آموزش می‌بینند.

وی با اشاره به اینکه رویکرد تعلیم و ترییت یک رویکرد انتزاعی، آرام با اعتماد و همراه با کیفیت آموزشی است گفت: آنچه برای ما مهم بوده سلامت فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیا است و با توجه به واکسیناسیونی که معلمان انجام دادند و اخیرا برای دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال انجام می‌شود، با رعایت رنگ‌بندی کرونا و توجه به صدور مجوزها از سوی ستاد کرونا سال تحصیلی را پشت سرخواهیم گذاشت.

پورداود با بیان اینکه ۳۰۷ هزار دانش آموز در استان تحصیل می‌کنند که در دوره ابتدایی قریب به ۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز اضافه شدند افزود: بخشی از این دانش‌آموزان مربوط به دانش‌آموزانی است که سال گذشته وارد گردونه تعلیم و تربیت نشدند و امسال با تمهیدات لازم اضافه کرده‌ایم.

وی از توزیع ۸ هزار تبلت طی سال گذشته بین دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و افزود: هفته اخیر نیز ۸۰۰ تلبت توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه به دنبال اجرای اطلس آموزشی هستیم تا با آموزش مجازی، حضوری درس‌نامه‌های تلویزیونی شکل گیرد گفت: کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های نیازمند نیز از سوی بسیج شکل گرفته و در تابستان ۲ هزار و ۵۰۰ بسته توزیع شده است.

وی با بیان اینکه معلمان استان نیز خود خیر آموزشی هستند افزود: خیرین فراوانی نیز به امر آموزش و پرورش کمک می‌کنند که قدردان آنها هستیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول