اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی راه‌اندازی شد

آستان قدس رضوی با هدف تسریع واکسیناسیون عمومی و کمک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی را فعال کرد.

مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، بیستم شهریور ماه بود که حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی از آمادگی لازم برای ایجاد مرکز واکسیناسیون در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: آستان قدس از ابتدای کرونا در کنار مردم و کادر درمان بوده و با تاکید رهبری و عزم دولت در تسریع واکسیناسیون، ضمن اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای تامین واکسن حاشیه شهر مشهد، آمادگی داریم در صورت نیاز، رواق‌های حرم مطهر رضوی را برای واکسیناسیون عمومی اختصاص دهیم.

حالا با هماهنگی دستگاه‌های مسئول، مرکز واکسیناسیون حرم مطهر رضوی فعال شده و به مراجعه‌کنندگان خدمت‌رسانی می‌کند.

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی با اشاره به راه‌اندازی مرکز تزریق واکسن کرونا در این بارگاه ملکوتی اعلام کرد: مرکز واکسیناسیون کرونا با همکاری آستان قدس رضوی، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بسیج دانشجویی، فعالیتش را در رواق «دارالمرحمه» حرم مطهر رضوی آغاز کرده است.

امین بهنام ادامه داد: عموم زائران و مجاوران می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۴ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای انجام واکسیناسیون به این مرکز مراجعه کنند.

گفتنی است؛ آستان قدس رضوی که طی دوره کرونا با سطح رعایت ۹۰ درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی، به الگویی موفق در این حوزه تبدیل شده است، تمام توان خود را برای حمایت از کادر درمان و کمک به بیماران کرونایی نیز به کار گرفته و پس از حمایت مالی ۱۵ میلیارد تومانی از بیمارستان‌های مشهد و اهدای تجهیزات پزشکی و تامین داروی مورد نیاز بیماران، حالا با ایجاد مرکز واکسیناسیون کرونا در حرم مطهر رضوی، گام بلند دیگری برای خدمت‌رسانی برداشته است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول