اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آخرین خبر از وضعیت بدهی شهرداری ساری به تامین اجتماعی

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری گفت: بدهی ۴ هزار میلیارد ریالی شهرداری ساری به تامین اجتماعی، حاصل پرداخت ناقص ۶ ساله حق بیمه کارکنان شهرداری است، شهرداری پس از کسر بخشودگی هزار میلیارد ریالی، ماهانه ۸۰ میلیارد ریال به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌کند.

آخرین خبر از وضعیت بدهی شهرداری ساری به تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، کیا علیزاده معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری مرکز مازندران طی گفت‌وگویی اظهار کرد: استفاده از تخصص و تجربه همکاران، نقش مهمی در پیشبرد اهداف مدیریت شهری دارد.

وی افزود: بدهی ۴ هزار میلیارد ریالی شهرداری به تامین اجتماعی، محصول پرداخت ناقص حق بیمه کارکنان شهرداری در سال های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ است که با پیگیری‌های مستمر و موثر جواد طالبی شهردار ساری، در راستای استفاده از بخشودگی هزار میلیارد ریالی تامین اجتماعی، شهرداری ساری به قید اجبار، برای پرداخت ۳ هزار میلیارد ریال باقی مانده به تقسیط ماهانه ۸۰ میلیارد ریال به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌کند.

علیزاده تصریح کرد: علاوه بر تقسیط ۸۰ میلیارد ریالی بابت این بدهی که از گذشته به امروزِ شهرداری ساری رسیده است، برای بروزرسانی کامل بیمه کارکنان، ماهانه ۱۰۰ میلیارد ریال نیز به حساب تامین اجتماعی واریز می شود که مجموع این پرداختی ها ۱۸۰ میلیارد ریال در هر ماه است.

علیزاده گفت: با بروزرسانی پرداختی حق بیمه تامین اجتماعی، دفترچه های درمانی که در این روزهای سخت کرونا یکی از مهم ترین دغدغه های همکاران و مجموعه مدیریت شهری است، فعال شده و همچنین پرداختی بازنشستگی کارکنان شهرداری ساری نیز در سریع ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. با تحقق این امر، همکاران ما در مراحل درمان، آن طور که در گذشته دچار معضلات ناشی از عدم پرداخت بیمه می شدند، نخواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهردار ساری ادامه داد: علاوه بر این، هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بدهی قبلی به اداره امور مالیاتی هم وجود دارد که بخشی از آن پرداخت شده و بخشی نیز باقی مانده است.

این مسؤول با تاکید بر اینکه رفاه و معیشت کارکنان شهرداری از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری است، گفت: با بدهی‌هایی که از قبل برای مجموعه شهرداری ساری باقی مانده و بخش زیادی از درآمدهای امروز ما بابت پرداخت این بدهی‌ها هزینه می‌شود امیدواریم بتوانیم به زودی در زمینه رفاه کارکنان، گام‌های موثرتری برداریم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول