اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

راه‌اندازی سردخانه بیمارستان امام رضا (ع) در چند ماه آینده

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه از راه‌اندازی سردخانه بیمارستان امام رضا (ع) در چند ماه آینده خبر داد.

راه‌اندازی  سردخانه بیمارستان امام رضا (ع)  در چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، مهدی مصری ظهر امروز در آیین افتتاح دانشکده علوم پزشکی ساوه و زرندیه اظهار کرد: تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) زرندیه به دستگاه اکسیژن‌ساز در پیک پنجم کرونا این شهرستان را بسیار کمک کرد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده سختی‌های نبود این دستگاه مرتفع شد و اکنون این بیمارستان مجهز به یک دستگاه اکسیژن‌ساز 600 لیتری به قیمت 2 میلیارد تومان شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه  با اشاره به نبود دستگاه سی تی اسکن در این شهرستان اظهار کرد: مصمم به پیگیری و تجهیز این شهرستان به دستگاه سی تی اسکن هستیم تا زیر ساخت‌های آن کامل شود.

مصری با اشاره به پروژه پسماند بیمارستان امام رضا (ع) بیان کرد: با انتقال دستگاه امحاء زباله‌های عفونی خنثی سازی و همانند یک زباله عادی دفع می‌شود، سردخانه بیمارستان مذکور نیز در چند ماه آینده افتتاح خواهد شد که هزینه خرید یخچال آن را یک خیر بر عهده گرفته است.

وی در خصوص پروژه ساختمان شبکه بهداشت و درمان زرندیه  افزود: در مکانی ساختمان مستقر بود که از نظر سیستم اداری مشکلات ابنیه و فضای فیزیکی وجود داشت و ضد زلزله نبود و در اندیشه یک ساختمان مجهز بودیم که خوشبختانه با حمایت‌های دانشکده این مهم تامین شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با اشاره به پایگاه 115 اورژانس آزاد ساوه- تهران در کیلومتر 84 نیز بیان کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه باید سه پایگاه داشتیم که در کیلومتر 19 این آزاد راه فعال است و در کیلومتر 47 منتظر واگذاری زمین هستیم و بودجه آن اختصاص یافته و در صورت طی مراحل اداری واگذاری زمین طی 5 ماه آینده ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: در خصوص کیلومتر 84 آزاد راه ساوه – همدان نیز بخشی از ساختمان راهور در بزرگراه ساوه- همدان مستقر است و سایر تجهیزات را دانشکده علوم پزشکی فراهم کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی با فداکاری و جانفشانی شهدای والامقام و ایثارگران حاصل شده است.

حجت‌الاسلام محمد سبزی اظهار کرد: افتتاح این پروژه‌ها نشان از همت والای خیرین و پیگیری مسوولان دلسوز مربوطه دارد.

وی بیان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران متعهد همواره در تمامی برنامه‌ها حضور دارند و همکاری خیران را در اجرای پروژه‌های مختلف اطلاع رسانی می‌کنند و این امر باعث مشارکت بیشتر خیران در بخش سلامت می‌شود.

حجت الاسلام گفت: دوری از سیاه نمایی در تمامی و انجام امور خیر برای رضای خدا منجر به آبادانی و پیشرفت جامعه می‌شود.

در این مراسم که نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه و زرندیه، فرماندار زرندیه، رئیس شبکه بهداشت و درمان زرندیه و جمعی از مسئولان محلی زرندیه حضور داشتند، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ساختمان و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام رضا (ع)، ساختمان امحاء زباله بیمارستان امام رضا (ع)، ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان زرندیه و پایگاه اورژانس در کیلومتر 84 آزاد راه ساوه- همدان افتتاح شد

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول