اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

واکسیناسیون دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد مدرسه‌محور می‌شود

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هماهنگی آموزش و پرورش واکسیناسیون دانش‌آموزان مدرسه محور می‌شود.

واکسیناسیون دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد  مدرسه‌محور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد مهدی بانشی در نشست استانی ستاد کرونا گفت: چند روز گذشته  با مشکل واکسن مواجه بودیم که خوشبختانه رفع شد و با ورود واکسن شاهد سرعت در تزریق واکسیناسیون هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: واکسیناسیون از گروه ۱۸ سال به ۱۵ سال به بالا رسیده که پیشنهاد می‌کنیم واکسیناسیون مدرسه‌محور باشد و با همکاری آموزش و پرورش انجام شود.

وی با بیان اینکه در صورت همکاری آموزش و پرورش واکسیناسیون را در دبیرستان‌ها انجام خواهیم داد، گفت: استقبال دانش‌آموزان از واکسن ضعیف است، به همین جهت نگرانیم لذا توصیه می‌کنیم واکسیناسیون دانش‌آموزان به صورت مدرسه محور باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان ۷۷ درصد است.

فریبا حسینی معاون پرورشی آموزش و پرورش از واکسینه شدن ۱۳ هزار و ۸۷۵ فرهنگی در نوبت اول و ۸ هزار و ۸۵۴ نفر در نوبت دوم خبر داد و گفت: ۹۷ درصد معلمان دُز اول و ۶۴ درصد دُز دوم را  دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره آمادگی ۱۰۰ درصدی برای بازگشایی مدارس گفت: دستورالعمل جامع واکسیناسیون به استان ابلاغ نشده است و انتظار می‌رود دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول