اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۸۱ کیلو تریاک از یک منزل مسکونی/۲ قاچاقچی دستگیرشدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری دو قاچاقچی و کشف ۸۱ کیلو تریاک خبر داد.

کشف ۸۱ کیلو تریاک از یک منزل مسکونی/۲ قاچاقچی دستگیرشدند

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف بیش از 81کیلو تریاک خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: بنابر اعلام شکایت و گزارش تعدادی از شهروندان تهرانی در جنوب تهران مبنی بر فعالیت مشکوک مالک یک باب منزل در زمینه فروش و قاچاق مواد مخدر، پرونده ای در این خصوص در پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تشکیل و بررسی و تحقیق پیرامون جزییات آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد : با پیگیری و تحقیات میدانی پلیس در محل، صحت و چگونگی عملکرد متهمان پرونده برای پلیس محرز و اقدامات مقدماتی جهت اخذ دستور ورود به منزل از طرف مرجع قضایی انجام شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود:سرانجام پس از انجام تمامی جوانب و پس از اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاهشان اکیپی از مامورین این پلیس به محل سکونت متهمان مراجعه در عملیاتی متهمان را دستگیر کرده و در بازرسی از مخفیگاه متهم 81کیلو و 200گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ حسنوند خاطرنشان کرد: متهمان به جرائم خود اعتراف کرده و برای پیگرد قضائی پس از انتقال به مقر پلیس به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول