اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

چرا چهره دوچرخه‌سواری در داخل و خارج مخدوش شد؟

مدیر سابق تیم‌های ملی دوچرخه سواری می‌گوید وجهه دوچرخه سواری کشورمان هم در جامعه جهانی و هم در داخل خراب شده است.

چرا چهره دوچرخه‌سواری در داخل و خارج مخدوش شد؟

مصطفی چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط فدراسیون دوچرخه‌سواری پس از استعفای محمود رشیدی اظهار داشت: متأسفانه برخی فقط در حرف به فکر دوچرخه‌سواری هستند و در عمل خیر و فقط منافع خودشان را می‌بینند. انتخاباتی که برگزار شد مانند 4 سال قبل بود چرا آن موقع دوستان صدایشان در نیامد، اما الان ایمیل‌هایی زده می‌شود و اتحادیه جهانی را حساس می‌کند. این اتفاقات اصلاً به سود دوچرخه‌سواری نیست.

وی ادامه داد: در فدراسیون قبلی می‌گفتند یکسری اطلاعات نادرست به اتحادیه جهانی زده می‌شود اما چرا الان خودشان این کارها را انجام می‌دهند؟ برخی افراد به فکر دوچرخه‌سواری نیستند مگر آن زمان خود معاون وزیر در انتخابات رأی نداده بود، چرا آن موقع اعتراض نکردند؟ 

رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری عنوان کرد: اگر یک کاری اشتباه است چرا خودمان آن را انجام می‌دهیم، متأسفانه دوچرخه‌سواری هم در جامعه جهانی و هم در داخل چهره‌اش مخدوش شده است. با این روند این رشته نابود می‌شود. برخی فقط دنبال منافع شخصی خود هستند که این ظلم به دوچرخه‌سواری است. 

چایچی در مورد اینکه آینده دوچرخه‌سواری را با این شرایط چطور می‌بینید، گفت: متأسفانه حالا 6 ماه دیگر دوچرخه‌سواری ما عقب افتاد و باید انتخابات دیگری برگزار شود این کارها دودش فقط در چشم دوچرخه‌سواری و دوچرخه‌سواران می‌رود که با کمترین امکانات کار می‌کنند. 

وی در مورد اینکه شما عضو کمیته فنی در دوره ریاست محمود رشیدی بودید و آیا با سرپرستی هاشم کندی در فدراسیون حضور خواهید داشت یا خیر، گفت: ما تنها به فکر پیشرفت دوچرخه‌سواری هستیم حالا هر کسی می‌خواهد رئیس باشد. در دوره رشیدی هم که آمدیم بحث ما فقط کمک به این رشته بود، من در دوره قمری هم حضور داشتم و وقتی دیدم راهی که می‌رویم درست نیست کناره‌گیری کردم. قطعاً‌ در دوره رشیدی هم اگر احساس می‌کردم کارهایی که می‌شود به نفع دوچرخه‌سواری نیست، جدا می‌شدم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول