اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

لزوم تمهیدات لازم برای تزریق روزانه بیش از ۲۰۰ هزار دُز واکسن در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه با ظرفیت کنونی زیرساخت‌ها در استان توان تزریق بیش از ۱۴۰ هزار دُز واکسن وجود دارد، گفت: با توجه به افزایش سهمیه واکسن در روزهای آتی ضروری است که پیش‌بینی‌های لازم برای تزریق بالای ۲۰۰ هزار دُز در روز انجام شود.

لزوم تمهیدات لازم برای تزریق روزانه بیش از ۲۰۰ هزار دُز واکسن در خراسان رضوی

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز بر اساس گزارشی که در جلسه ستاد ملی کرونا ارائه شد، خراسان رضوی نسبت به میانگین کشوری در شرایط بهتری قرار دارد.

استاندار خراسان رضوی واکسیناسیون را کماکان یکی از اولویت‌های جدی استان و کشور دانست و خاطرنشان کرد: با تسهیل واردات واکسن به کشور، شرایط بسیار خوبی در موضوع واکسیناسیون حاکم شده است و تاکنون بیش از ۵۰ میلیون نفر دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط گسترش ورود محموله‌های واردشده به کشور در روزها و هفته‌های آینده شاهد افزایش سهمیه واکسن در استان‌ها خواهیم بود.

معتمدیان اضافه کرد: در همین رابطه بر اساس سیاست‌گذاری انجام‌شده در کمیته واکسیناسیون ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان زیرساخت‌های استان و به‌ویژه شهر مشهد برای تسریع در این موضوع افزایش‌یافته و خواهند یافت.

استاندار خراسان رضوی افزود: هفته گذشته شاهد افتتاح بزرگ‌ترین مرکز واکسیناسیون خودرویی کشور توسط شهرداری مشهد بودیم و همچنین چندین مرکز نیز در روزهای آتی در نقاط پرجمعیت و کم برخوردار شهر مشهد افتتاح خواهند شد.

وی ضمن تشکر از همه بخش‌ها و نهادهای غیردولتی و دولتی ازجمله آستان قدس رضوی گفت: این سطح از همکاری و تعامل در استان شایسته تقدیر و ستایش است. 
معتمدیان ابراز کرد: با ظرفیت کنونی زیرساخت‌ها در استان توان تزریق بیش از ۱۴۰ هزار دُز واکسن وجود دارد اما باید برای تزریق بالای ۲۰۰ هزار دُز پیش‌بینی‌های لازم بشود.

وی یادآور شد: ۵۰۰ هزار ماسک در حاشیه شهر به‌عنوان مشوق طرح نهادینه‌سازی و فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک توزیع خواهد شد و در جهت این طرح کمک‌های خیرین و بخش خصوصی را متمرکز می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی در خصوص برگزاری مراسمات دهه پایانی سفر در استان بیان کرد: تلاش ما همواره بر این بوده است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ملاحظات ستاد ملی مقابله با کرونا مراسمات مذهبی برگزار شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول