اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دست استاندار جدید را به گرمی می‌فشاریم/حمایت شورای وحدت از معرفی احمدزاده

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آقای احمدزاده حمایت می‌کنیم.

دست استاندار جدید را به گرمی می‌فشاریم/حمایت شورای وحدت از معرفی احمدزاده

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حجت‌الاسلام صفدر پناهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از طرف نیروهای شورای وحدت استان کهگیلویه و بویراحمد انتصاب جناب آقای احمدزاده را به استانداری این استان تبریک می‌گویم.

وی گفت: بر اساس شناختی که دارم فردی انقلابی و مدیر و مدبر و مصمم است به یاد دارم در اواخر مجلس ششم که زمزمه های عدم برگزاری انتخابات به گوش می‌رسید و می‌خواستند در انتخابات اختلال ایجاد کنند یکی از نمایندگان قم می‌گفت اگر همه مسئولان هم شانه خالی کنند آقای احمدزاده معاون استاندار انتخابات را به تنهایی برگزار خواهد کرد.

این فعال سیاسی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایشان مدیری بومی و لایق بوده و انتصاب ایشان را به فال نیک می‌گیریم و آرزوی موفقیت برای وی داریم.

پناهی افزود: همه به جهت جایگاه شخصیتی ایشان و منتسب بودن به نیروهای انقلابی باید به حمایت و کمک وی بروند و همدل و همصدا و با هم این استاندار انقلابی را حمایت کنند تا استان در مسیر توسعه قرار گیرد.

وی گفت: از همه کسانی که در انتخابات گذشته به میدان آمدند و به آیت الله رئیسی رای دادند قدردانی می کنیم نیروهای انقلاب دنبال سهم‌خواهی نیستند استاندار متعلق به همه مردم است اما باید نیروهای انقلابی بیش از دیگران به صحنه بیایند تا آقای احمدزاده موفق شود.

پناهی ادامه داد: از آنجا که نیروهای انقلاب می‌توانند به جامعه برای پیشرفت کمک کنند از ایشان توقع داریم که نیروهای جهادی و عدالت گرا و خدوم را مورد استفاده قرار دهد و اجازه داده نشود کسانی که بر سر سفره اصلاحات می نشینند و سپس در دولت انقلابی ادعای اصولگرایی و انقلابی گری می کنند دوباره بر روی سفره بنشینند باید دست رد به سینه این افراد زده شود جریان انقلابی باید بر سر سفره بنشیند و باید از تجربیات گذشته درس بیاموزیم.

پناهی گفت: نباید از کسانی استفاده کرد که وارد صحنه نشدند لذا همه نیروهای انقلاب از احمدزاده حمایت کنند و ایشان هم از نیروهای انقلابی استفاده کند.

این فعال سیاسی گفت: نکته خیلی مهم اینکه به دور از اختلافات نیروهای انقلاب باید نشان دهند که در صف واحد قرار دارند و برخی اختلافات دوران انتخابات را باید کنار بگذارند و با همکاری در کنار هم باشند و با هم کار کنند تا در ذکر و فکر و خاطره مردم جاودان بمانند.

وی گفت: باید نشان دهند که نیروهای انقلابی به فکر مردم هستند و برای مردم کار می کنند.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب استان با اشاره به مشکلاتی که در هشت سال گذشته ایجاد شد گفت: استخدام‌های قبیله‌ای فله‌ای نباید در دولت انقلابی رخ دهد بلکه باید با محوریت عدالت و عدالت طلبی و با محوریت خدمت بر مردم و بر اساس ضوابط و مقررات کشور استخدام صورت گیرد و هم انتصابات بر اساس شایستگی و لیاقت باشد تا به جریان خدشه ای وارد نشود.

وی گفت: نباید تنها به طایفه و به رای افراد نگاه کرد بلکه شایسته‌سالاری مهم است نباید گفت کسی که طایفه بیشتری دارد شایستگی بیشتری هم دارد.

پناهی افزود: لذا نباید صلاحیت‌ها را به چنین چیزهای گره بزنیم باید به گرمی از استان حمایت کنیم و هم مطالبه گری به حق از استاندار داشته باشیم.

پناهی به بیان برخی دیگر از کارهایی که در استان صورت گرفته بود اشاره کرد و گفت: به خیانت هایی که در طول ۸ سال از پارتی بازی و انتصابات طایفه ای و فله‌ای و ناشایسته‌ سالاری صورت گرفت نباید پرداخته شود تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول