اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

وزیر کشور: دولت مصمم به رفع مشکلات است/مردم نباید تبعیض را احساس کنند

وزیر کشور گفت: یکی از اولویت‌های دولت موضوع رفاه مردم است که برای حل مشکلات و کاستی‌های موجود مصمم است تا آنها را حل و برطرف کند.

وزیر کشور: دولت مصمم به رفع مشکلات است/مردم نباید تبعیض را احساس کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد وحیدی شامگاه شنبه در دیدار آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مسؤولیت‌ها در جمهوری اسلامی یک ودیعه اسلامی است که پرچم در آن از یک سرباز به سرباز دیگری سپرده می‌شود.

وزیر کشور با اشاره به برخی افتخارات تاریخی استان بوشهر بیان داشت: این استان مملو از افتخار آفرینی و حماسه‌های بزرگ است که این امر مهم در تاریخ به اثبات رسیده است.

وحیدی با اشاره به اینکه ایران اسلامی همواره در مسیر حق و همچنان پیروزی با این نظام الهی است به رشادت نوجوان ۱۵ ساله در نجات جان ۲ خانم در حادثه آتش‌سوزی پرداخت و تصریح کرد: یکی از این صحنه‌ها حماسه‌آفرینی نوجوان ۱۵ ساله علی لندی است که با فداکاری جان ۲ بانوی گرفتار در آتش را نجات می‌دهد.

وزیر کشور در خصوص مشکلات پیش رو دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های دولت موضوع رفاه مردم است که دولت آیت‌الله رئیسی برای حل مشکلات و کاستی‌های موجود مصمم است تا آنها را حل و برطرف کند.

وی ابراز داشت: بین مردم در جمهوری اسلامی نباید تبعیضی باشد و مردم یکسان بودن را باید در عمل مسؤولین دولت سیزدهم احساس کنند.

مقاومت جزیی از فرهنگ مردم بوشهر است

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن معارفه استاندار جدید در هفته دفاع مقدس را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با نگاه جهادی که دارند در توسعه استان موفق باشند، خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت به فرد نیست بلکه خدمت به تمام جهان اسلام است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر به عنوان یک نماد انقلابی گری و  الگوی تمدن اسلامی در ایران شناخته شده است؛ انقلاب اسلامی ایران انقلاب نجات بشریت و انسانیت و راهی برای رشد و کمال است.

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: مقاومت جزیی از فرهنگ مردم بوشهر است و این استان همیشه در برابر دشمنان ایران اسلامی از جمله انگلیس با اقتدار ایستاده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول