اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رئیس شورای شهر نجف‌شهر: در اجرای طرح شفافیت هیچ تعللی نمی‌کنیم

رئیس شورای شهر نجف‌شهر گفت: در اجرای طرح شفافیت در شورای شهر و شهرداری نجف‌شهر هیچ تعللی نمی‌کنیم.

رئیس شورای شهر نجف‌شهر: در اجرای طرح شفافیت هیچ تعللی نمی‌کنیم

مهدی خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان در پاسخ به پذیرش طرح شفافیت و اجرای آن اظهار کرد: ملت قهرمان و سرافراز ایران بارها نشان داده‌اند که در تمامی برهه‌های سخت همراه و پای‌ کار این نظامند و با شرکت مداوم در انتخابات و همراهی مسؤولان خود در مسیر حفظ و صیانت از این انقلاب‌ و فتح قله‌های پیشرفت در تلاشند.

رئیس شورای شهر نجف‌شهر عنوان کرد: اکنون برای قدردانی از این ملت نجیب و مجاهد، ما نیز باید حسن‌‌نیت خود را به ایشان نشان دهیم و در عمل، آراء، نظرات و هزینه‌کردها و بسیاری دیگر از مسائل و تصمیم‌گیری‌های خود را به صورت شفاف و بی‌پرده با آن‌ها در میان بگذاریم؛ چرا که این اعتماد و همراهی تنها با صداقت و شفافیت ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح در شورای شهر و شهرداری نجف‌شهر هیچ تعللی نمی‌کنیم؛ چون مطالبهٔ شفافیت مطالبه‌ای به‌حق و اقل انتظار از سوی مردمی‌ است که به این نظام عِرق داشته و در مسیر پیشرفت آن از هیچ تلاشی مضایقه ندارند و برای حفظ این انقلاب تا پای جان می‌روند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول