اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آتش سوزی کوه دیل عمدی است/ با عاملین آن برخورد قانونی می شود

فرماندار گچساران گفت: آتش سوزی کوه دیل عمدی بوده و با عامل و یا عاملین برخورد خواهد شد

آتش سوزی کوه دیل عمدی است/  با عاملین آن برخورد قانونی می شود

علیرضا اتابک در گفتگو با خبرگزاری فارس در گچساران اظهار کرد: آتش سوزی از عصر روز جمعه در ارتفاعات کوه دیل آغاژ که با تلاش نیروهای امدادی در ساعت ۲۳ جمعه مهار شد.

 

وی افزود: مجددا آتش سوزی دیگری در منطقه "دشتک دیل" در ساعت 4 بامداد روز گذشته نیز آغاز شد که با توجه به پوشش گیاهی ،وزش بادهای شدید و نیز صعب العبور بودن منطقه کار مهار با سختی انجام می گرفت و متاسفانه آتش نیز به ارتفاعات کوه دیل نیز سرایت کرده است.

 

فرماندار گچساران تصریح کرد: شب گذشته بخش  زیادی از آتش سوزی این منطقه مهار شد.

اتابک عنوان کرد: حدود ۱۰۰ نفر از نیروهای امدادی جهت پایش در منطقه حضور دارند که اگر مشکلی پیش نیاید تقریبا آتش کنترل و مهار شده است.

 

وی گفت: نیروهای محلی،بسیج،منابع طبیعی،محیط زیست ،انجمن ها،علاقه مندان به محیط زیست و دیگر گروه ها در مهار حریق جانانه حضورداشتند که از جا دارد از همه آنها تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه این آتش سوزی به طور عمدی صورت گرفته و پیگیر این موضوع هستیم، خاطر نشان کرد: با عامل و یا عاملین این آتش سوزی برخورد خواهد شد هرچند انگیزه فرد یا افراد خاطی تا حدودی نیز برای ما محرز شده است.

 اتابک بیان کرد: با توجه به پوشش متراکم جنگلی این منطقه و نیز وزش باد شدید،هرلحظه امکان وقوع مجدد آتش سوزی دور از تصور نخواهد بود،به هرحال نیروهای امدادی جهت پایش در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول