اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

به اشتراک‌گذاری اطلاعات مسافران متخلف میان شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی

شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاین در آمریکا از رقبای خود خواسته فهرست مسافران دردسرساز را به اشتراک بگذارند تا بتواند برای مقابله با آنان برنامه ریزی کند.

به اشتراک‌گذاری اطلاعات مسافران متخلف میان شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ورج، بر اساس یک یادداشت داخلی در دلتاایرلاینز که به دست رسانه ها افتاده، این شرکت هواپیمایی در تلاش است تا مسافرانی که باعث اختلال در پرواز هواپیماها، ضرب و شتم سایرین و عدم رعایت قوانین مربوط به استفاده از ماسک می شوند را شناسایی کند.

اداره فدرال هوانوردی آمریکا می گوید از اول ژانویه سال جاری میلادی 4385 گزارش در مورد رفتارهای نامناسب مسافران هواپیماها دریافت کرده و ۳۱۹۹ گزارش از این مجموعه مربوط به مسافرانی بوده که حاضر به رعایت قوانین استفاده اجباری از ماسک در پروازها نبوده اند.

برای این افراد تا به حال بیش از یک میلیون دلار جریمه صادر شده، اما این افراد باز هم حاضر به اصلاح رفتار خود نبوده اند. یکی از عجیب ترین این رفتارها در پرواز 24 مه از نیویورک به اورلاندو رخ داد که طی آن یک مسافر اشیایی از جمله چمدان دستی خود را به طرف دیگر مسافران پرتاب کرد. امتناع از نشستن ؛ دراز کشیدن روی زمین در راهرو، امتناع از بلند شدن از جمله دیگر تخلفات وی بود. وی سپس مچ پای مهماندار هواپیما را گرفته و سرش را روی دامن او گذاشت!

جریمه تعیین شده برای این تخلفات و نیز تخلف عدم استفاده از ماسک در پروازها در امریکا بین ۲۹ تا ۴۵ هزار دلار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول