اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی عملکرد جهانبخش مقابل نایمخن / ستاره کشورمان روزش نبود!

شب گذشته در دیدار پرگل و هیجانی فاینورد مقابل نایمخن، علیرضا جهانبخش عملکرد متوسطی از خود به جا گذاشت.

بررسی عملکرد جهانبخش مقابل نایمخن / ستاره کشورمان روزش نبود!

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در فوتبال هلند، یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته در بازی فاینورد و نایمخن رقم خورد. جایی که فاینورد توانست با یک کامبک زیبا به برتری 5 بر 3 دست یابد.

علیرضا جهانبخش در این مسابقه در ترکیب اصلی بود ولی نتوانست روی هیچ گلی از فاینورد تاثیرگذار باشد. او 67 دقیقه برای تیمش بازی کرد و نمره پایینی از سوی رسانه SofaScore گرفت.

جهانبخش با نمره 6.4 از سوی رسانه سوفااسکور به یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان فاینورد در شب گذشته لقب گرفت. هواسکورد نیز به ستاره کشورمان نمره پایین 6.7 را داد تا نشان دهد که شب گذشته، شبِ جهانبخش نبوده است.

جهانبخش در پست وینگر راست مثل همیشه بازی کرد و سعی داشت با نفوذ به میانه خط حمله و ارسال از کناره‌ها به تیمش کند. او 58 بار توپ را لمس کرد و 38 پاس به یارانش داد که دقت آن 82درصد گزارش شده است.

ستاره کشورمان 4 بار توپ را از کناره‌ها به سوی دروازه ارسال کرد که هیچ کدام به گل بدل نشد. او 2 پاس کلیدی داد که توسط مهاجمان فاینورد به هدر رفت. جهانبخش در این بازی تنها یک بار اقدام به شوتزنی کرد که این شوت نیز در داخل چارچوب قرار نگرفت.

در جدول لیگ هلند، فاینورد با 6 بازی و 15 امتیاز در رده سوم قرار دارد. آژاکس با 7 بازی و 19 امتیاز در جایگاه نخست جای گرفته است.

فاینورد پنج شنبه این هفته در مسابقات اروپایی و لیگ کنفرانس اروپا به مصاف «اسلاویا پراگ» خواهد رفت. جهانبخش که در دیدار گذشته با نماینده رژیم صهیونیستی حضور نداشت، می‌خواهد پس از سال‌ها اولین بازی اروپایی خود را دوباره تجربه کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول