اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نامه‌ هشتم رئیس دیوان محاسبات به دولتمردان/ لیست احکام تحقق نیافته وزارت کشور منتشر شد

هشتمین نامه‌ ارسالی مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور خطاب به دولتمردان سیزدهم به وزارت کشور اختصاص یافت.

نامه‌ هشتم رئیس دیوان محاسبات به دولتمردان/ لیست احکام تحقق نیافته وزارت کشور منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، هشتمین نامه‌ی ارسالی دکتر مهرداد بذرپاش به دولتمردان سیزدهم به وزارت کشور اختصاص یافت.

در این نامه، با یادآوری اسناد بالادستی و قوانین لازم الاجرای مرتبط با این وزارتخانه به لیستی از احکام تحقق‌نیفتاده اشاره شده است و با اعلام اینکه مبنای رسیدگی دیوان محاسبات در حوزه‌های مالی و رعایت و عملکرد، اسناد و قوانین مذکور است، به وزیر کشور تلاش برای اجرای صحیح سیاست‌گذاری کلان اقتصادی توصیه شده است.
عملیاتی‌کردن رویکرد تمرکززدایی و اثربخشی مدیریت اجرایی در مراکز استان‌ها جهت زمینه‌سازی، تعادل‌بخشی، توازن و آمایش سرزمینی از جمله موضوعاتی است که نیاز به همت بیشتر دارد.
در نامه‌ی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، همچنین، از برخی پروژه‌ها نام برده شده است که جهت تحقق اهداف قانونگذار، نیاز به پیگیری مستمر توسط دستگاه‌های وابسته در وزارت کشور دارند.
ساماندهی بازارها، ارتقای تولید و توسعه اشتغال پایدار در شهرها و مناطق روستایی، تهیه واگن برای متروهای کلانشهرها، جایگزینی خودروهای فرسوده با خودروهای جدید  و اجرای ماده ۱۳ قانون رفع موانع تولید در بخش خودرو و ساختمان، از مهمترین پروژه‌هایی است که در نامه بذرپاش به وحیدی به آنها اشاره شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول