اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ادعای رادیو رژیم صهیونیستی: هسته وابسته به حماس قصد انجام عملیات در اسرائیل داشت

در پی شهادت دستکم چهار فلسطینی در درگیری‌های امروز کرانه باختری رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد، این افراد وابسته به حماس بوده‌اند و قصد انجام عملیات در اراضی اشغالی را داشته‌اند.

ادعای رادیو رژیم صهیونیستی: هسته وابسته به حماس قصد انجام عملیات در اسرائیل داشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در یورش صبح امروز نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری که با درگیری‌های مسلحانه همراه شد دستکم چهار فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز بازداشت شدند (جزئیات بیشتر).

در همین زمینه خبرنگار «یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد، این عملیات در راستای عملیات‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه «هسته‌های حماس» انجام شد اما آنچه امروز رخ داد اتفاقی نادر و استثنایی بود.

یک منبع نظامی صهیونیست به این روزنامه گفت، این عملیات پس از تعقیب تعدادی از فعالان وابسته به حماس و آمادگی‌های چند روزه انجام شد.

رادیو رژیم صهیونیستی هم ادعا کرد، بر اساس اعلام مسؤولان «شاباک» اعضای هسته‌ای که برخی از آنها شهید و برخی بازداشت شدند وابسته به حماس بوده‌اند و برای «انجام حمله در داخل اسرائیل» برنامه‌ریزی کرده بودند.

بر اساس این گزارش، هنوز ظن و گمان‌هایی مبنی بر اینکه تعدادی از اعضای هسته مذکور بازداشت نشده‌اند، وجود دارد.

رژیم صهیونیستی پیکر برخی از شهدای امروز در قدس و کرانه باختری را نزد خود نگه داشته است.

کانال ۲۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از یک منبعی امنیتی مدعی شد: ارتش توانست عملیاتی بزرگ را خنثی کند که اسرائیل مدتهاست مانند آن دیده نشده است.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد، اعضای وابسته به حماس که امروز به شهادت رسیدند قصد انجام عملیاتی نزدیک در اسرائیل را داشتند.

 

اسامی شهدای امروز عبارتند از: احمد زهران، محمود حمیدان، زکریا بدوان و اسامه صبح.

گروه‌های مختلف فلسطینی این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم و اعلام کردند، روزهای سیاهی در انتظار این رژیم در کرانه باختری است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول