اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ضبط تلویزیونی سومین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان کُرد ایران اسلامی آغاز می‌شود

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان غرب کشور گفت: ضبط تلویزیونی سومین دوره مسابقات قویترین مردان کُرد ایران اسلامی در بزرگداشت دومین سالگرد عروج آسمانی شهید سلیمانی آغازخواهد شد.

ضبط تلویزیونی سومین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان کُرد ایران اسلامی آغاز می‌شود

حسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ضبط تلویزیونی سومین دوره مسابقات قویترین مردان کُرد ایران اسلامی به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد عروج آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج اجرا خواهد شد. 

وی با اشاره به آسیب‌های کرونا بر ورزش گفت: با شیوع ویروس کرونا قشر آسیب‌پذیر فعالین حوزه ورزش که هر از گاهی به دلیل شیوع‌های پی‌درپی ویروس کرونا مجبور به تعطیلی آن بودند و در پی آن فشارهای اقتصادی زیادی را هم متحمل شدند. 

کریمی ادامه داد: هرچند دولت قبلی کمک‌های ناچیزی را در قالب وام به ورزش اختصاص داد ولی هیچگاه آن کمک‌ها نتوانست زیان‌ها را جبران و باری از دوش آنان بکاهد. 

سرپرست کمیته قوی‌ترین مردان غرب کشور تصریح کرد: دومین دوره مسابقات تلویزیونی قویترین مردان کرد ایران اسلامی که در پاسداشت ایثار و از خودگذشتگی مدافعان سلامت کشور برگزار شد، آخرین رقابت‌هایی بود که بنده به عنوان داور، طراح و مسئول برگزاری آن رقابت‌ها حضور داشتم. 

به گفته وی، برنامه مشارکتی با حضور تیم تولید سیمای مرکز کردستان ویژه ایام نوروز ۱۴۰۰ تهیه شد و آن برنامه در پخش ۱۲ قسمتی خود در ایام نوروز با استقبال بی‌سابقه بینندگان تلویزیونی مواجه و در کسب رضایتمندی آنان موفق ظاهر شد. 

کریمی بیان کرد: خوشبختانه ورزش قویترین مردان در منطقه غرب کشور و استان کردستان در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته و کسب مدال‌های متعدد کشوری و اعزام نمایندگان کردستان به رقابت‌های بین‌المللی و کسب نتایج در خور، گویایی این حقیقت است که ورزش کردستان در آن حوزه موفق ظاهر شده و در آینده هم بیشتر خود را نشان خواهد داد. 

وی با اشاره به مشکلات و دغدغه‌های موجود گفت: بی‌شک نبود حمایت‌های مالی لازم در ورزش کردستان از دغدغه‌های اصلی فعالین این حوزه است که امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید و حمایت‌های بیشتر آنان از ورزش کردستان، شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در این حوزه باشیم. 

کریمی تصریح کرد: کمیته قویترین مردان کردستان در برنامه‌ریزی مشترکی که از ماه‌ها قبل با هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان داشته است، طرح برگزاری هرچه باشکوه‌تر سومین دوره مسابقات تلویزیونی قویترین مردان کُرد ایران اسلامی بزرگداشت دومین سالگرد عروج آسمانی شهید سلیمانی را آماده کرده و مجوز لازم از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ صداوسیمای مرکز کردستان مانند گذشته کمیته قویترین مردان کردستان را در برگزاری و ضبط این برنامه تلویزیونی کمک کند که در دی‌ماه امسال برگزار خواهد شد و در نوروز 1401 پخش می‌شود.

به گفته سرپرست کمیته قوی‌ترین مردان غرب کشور، این کمیته برای انتخاب ورزشکاران برتر و واجد شرایط خود در نظر دارد اولین دوره مسابقات قویترین مردان غرب کشور را با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی لازم، طی روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه سال جاری به میزبانی استان کردستان و در شهر قهرمان‌پرور دیواندره برگزار نماید. 

کریمی ادامه داد: پس از اتمام این رقابت‌ها، ورزشکاران واجد شرایط برای حضور در ضبط سومین دوره مسابقات تلویزیونی قوی‌ترین مردان کُرد ایران اسلامی انتخاب خواهند شد. 

وی در پایان افزود: ورزشکاران علاقه‌مند و واجد شرایط می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از هیات‌های بدنسازی استان‌های غربی کشور در این رقابت‌ها حاضر و کسب سهمیه نمایند. 

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول