اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

ایجاد بخش جایزه ویژه دانش‌آموز شهید «علی لندی» در پرسش مهر

قرار است بخش جایزه ویژه دانش‌آموز شهید علی لندی در پرسش مهر بیست و دوم ایجاد شود.

ایجاد بخش جایزه ویژه دانش‌آموز شهید «علی لندی» در پرسش مهر

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در پی ازخودگذشتگی علی لندی نوجوان ایذه‌ای که برای نجات جان دو نفر از آتش، خودش دچار سوختگی شد و آسمانی شد، قرار است اقداماتی در آموزش و پرورش جهت ماندگاری این شجاعت صورت گیرد.

بر این اساس، «درج نام و روایت ایثارگری شهید علی لندی در کتاب درسی»، «نامگذاری مدارس؛ در هر استان یک مدرسه به نام شهیدعلی لندی»، «جایزه ویژه دانش آموز شهید علی لندی، درجشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری»، و «تدوین کتاب زندگی نامه شهید علی لندی» توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، موارد چهارگانه ای است که سرپرست وزارت آموزش و پرورش، بر آن تأکید کرده است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم نواخته شدن زنگ مهر و شروع سال تحصیلی 1401ـ1400 که دیروز در دبستان پسرانه فولادفر ناحیه ۲ شهرری برگزار شد، از دانش‌آموزان پرسید: «ایران قوی دارای چه ویژگی‌هایی است و نقش شما در شکل‌گیری ایران قوی چیست؟».

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول