اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیانیه مشترک در خصوص حواشی اخیر مسابقه فوتبال در پاوه؛ کمیته‌ حقیقت‌یاب ورود پیدا کند

اعضای شورای شهر، اصحاب رسانه، ورزشکاران و پیشکسوتان عرصه‌ی ورزش در پی حواشی مسابقه فوتبال تیم‌های هه‌لوی هورامان و گیلانغرب بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

بیانیه مشترک در خصوص حواشی اخیر مسابقه فوتبال در پاوه؛ کمیته‌ حقیقت‌یاب ورود پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اعضای شورای شهر، اصحاب رسانه، ورزشکاران و پیشکسوتان عرصه‌ی ورزش در پی حواشی مسابقه فوتبال تیم‌های هه‌لوی هورامان و گیلانغرب بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بدیهی است، مردمان با فرهنگ و سلحشور شهرستان‌های پاوه و گیلانغرب با پیشینه‌ای از سوابق درخشان بالاخص در دوران دفاع مقدس، اجازه سواستفاده به فرصت‌طلبانی که شبانه‌روز به دنبال یافتن و پرداختن به سوژه‌ها، به‌منظور اختلاف‌افکنی و بروز ناامنی روانی در سطح منطقه می‌باشند را نه تنها نداده بلکه با هرگونه سیاه‌نمایی و اغراض هدفمند به شدت برخورد و مقابله می‌نمایند. مردمان مرزدار گوشه‌گوشه‌ی استان کرمانشاه همواره در طول تاریخ با حفظ وحدت و همبستگی و با رعایت موازین اخلاقی و تکریم متقابل در کنار یکدیگر زندگی کرده‌ و قطعا رخدادهای این چنینی علی‌رغم سیاه‌نمایی دلالان بازار اختلاف، گزندی به آنچه اشاره گردید وارد نخواهد کرد.

جا دارد از نقش سازنده و تاثیرگذار حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه فهیم شهرستان پاوه که با رهنمودها و توصیه‌های مدبرانه خود نقش سازنده‌ای در مهار این حرکت داشته‌اند تجلیل نموده و از رایزنی‌ها و ورود به موقع و حمایت‌های حکیمانه‌ی جناب آقای دکتر لهونی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دادستان  شهرستان آقای صحرایی نیز صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

ضمن محکوم کردن اتفاقاتی که به جریحه‌دار شدن افکار عمومی منجر و منتهی گردید، خواستار ورود کمیته‌ای حقیقت‌یاب به منظور بررسی علل و عوامل به وجودآوردنده‌ی اخلال مورد نظر و نیز برخورد قاطع با خاطیان، براساس قوانین و مقررات فدراسیون فوتبال هستیم. 

لازم به یادآوری است، رسانه‌ای کردن دستور عزل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با استناد به اطلاعات غلط و غیرواقعی (عدم رعایت پروتکل‌ها، عدم حضور نیروی انتظامی و امدادی) ظن غیر فوتبالی بودن این تصمیم را در میان افکار عمومی تقویت نمود که موجب تکدر خاطر همشهریان گردیده و امید است ابعاد این موضوع نیز مشخص و حقایق مربوط به آن بیان گردد.

همچنین انتظار می‌رود اداره کل ورزش و جوانان و هیأت‌های فوتبال استان و شهرستان به عنوان متولیان برگزاری مسابقات ضمن ریشه‌یابی علل اینگونه اتفاقات، تمهیدات لازم را برای عدم تکرار چنین وقایعی بیاندیشند‌.

در پایان از مسئولین امر درخواست می‌شود با سعه صدر به موضوع نگریسته و رفتار چند هوادارنما منجر به برخوردهای قهرآمیز نسبت به ورزش شهرستان نگردد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول