اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

صدرنشینی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال بانوان

تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم با کسب دومین برد متوالی خود در جایگاه نخست جدول رده‌بندی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال زنان ایران ایستاد.

صدرنشینی شیمیدر قم در لیگ برتر بسکتبال بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال شیمیدر قم با کسب دو پیروزی در پایان هفته دوم مسابقات مرحله مقدماتی فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور صدرنشین گروه نخست شد و خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کرد.

این در حالی است که امسال ۱۲ تیم در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور حضور دارند که در دو گروه ۶ تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند و بعد از پایان بازی‌های مرحله مقدماتی، رتبه تیم‌ها برای حضور در مرحله پلی‌آف مشخص خواهد شد.

در بازی‌های مقدماتی که ‌در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار می‌شود، در گروه نخست که بازی‌های آن با حضور شیمیدر قم به انجام می‌رسد، دو هفته بازی‌ها سپری شد در حالی که با دو پیروزی متوالی شیمیدر مقابل تیم‌های امرتات تهران و گروه بهمن تهران همراه بود.

شاگردان شایسته متشرعی در تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم در نخستین بازی خود با حساب ۹۷ بر ۴۲ از سد تیم امرتات تهران عبور کردند و با روحیه‌ای مضاعف به مصاف تیم گروه بهمن یکی از رقبای خود در این مرحله رفتند و با نتیجه ۷۶ بر ۵۶ حریف را شکست دادند.

با توجه به نتایجی که در دو هفته سپری شدن از بازی‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال زنان ایران رقم خورد، تیم شیمیدر قم به لطف پیروزی‌های پرگل خود با ۴ امتیاز صدرنشین گروه نخست شد و تیم زنان شهر گرگان با امتیازی مشابه در مکان دوم جای گرفته است.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول