اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تجمعی از زوار اربعین در مرز‌های کرمانشاه نداریم/ اتخاذ تدابیر لازم برای بازگشت زائران

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: هیچگونه تجمعی از زوار اربعین در مرزهای خسروی و پرویزخان نداریم.

تجمعی از زوار اربعین در مرز‌های کرمانشاه نداریم/ اتخاذ تدابیر لازم برای بازگشت زائران

امیر کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط کرونایی قرار شده زائران اربعین حسینی به تعداد محدود از طریق هوایی از کشور خارج شوند.

وی ادامه داد: طی روزهای گذشته تعداد محدودی از زائران در شهرستان قصرشیرین در مرز خسروی و عمدتا در مرز پرویزخان تجمعاتی به منظور خروج از کشور داشتند که با هماهنگی استانداری، فرمانداری و نیروی انتظامی از خروج جلوگیری به عمل آمد و عودت داده شدند.

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه هم‌اکنون شخصا در مرز خسروی حضور دارد، گفت: خوشبختانه امروز موردی از زائران در مرزهای خسروی و پرویزخان مشاهده نمی‌شود.

وی از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی در راستای بازگشت زوار خبر داد و افزود: با توجه به اینکه احتمالا زائران از طریق مرز زمینی مهران به کشور بازگردند، هماهنگی لازم با واحدهای بهداشت درمانی و تیم‌های واکنش سریع بیمارستان انجام شده است.

کرمی اضافه کرد: تمامی تدابیر لازم را برای مراقبت و پیشگیری مشکلات ناشی از کرونا اندیشیده شده، تیم‌های کشیک فعال شده است. واحد بهداشت و پیشگیری از بیماری‌ها شهرستان گیلانغرب، اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه فعال هستند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول