اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آغاز فعالیت خادمان افتخاری سخاء الحسین (ع) در کربلا

فعالیت حدود ۳۰۰ خادم افتخاری حرم امام حسین (ع) در کربلای معلا و به مناسبت ایام سالروز اربعین حسینی آغاز شد.

آغاز فعالیت خادمان افتخاری سخاء الحسین (ع) در کربلا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سالیانی است که ستاد خادمان افتخاری حرم امام حسین (سخاء الحسین (ع)) در ایام اربعین حسینی با اعزام دسته جمعی خادمان آموزش دیده و مسلط به زبان‌های خارجی به مرکزیت قم، اقدام به ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات می‌کند.

برنامه ریزی امسال این ستاد هم بر آن بود تا حدود یک هزار نفر از این خادمان افتخاری آموزش دیده در فاصله روزهای پانزدهم تا بیست و یکم ماه صفر با استقرار در بخش‌های مختلف حرم مطهر امام حسین‌(ع) مانند کفشداری‌ها، امانات و انتظامات به ارائه خدمت بپردازند، اما عدم هماهنگی دست اندرکاران اختصاص سهمیه به زوار ایرانی و اعزام آنان سبب شد تا امکان اعزام دسته جمعی همه این افراد مهیا نشود.

بر این اساس، تنها حدود ۳۰۰ نفر از این افراد موفق شدند تا در روزهای اخیر و به صورت انفرادی به کربلای معلا عازم شوند و با دریافت کارت خدمت، فعالیت خود را به عنوان خادم افتخاری حرم امام حسین(ع) آغاز کنند.

همچنین مراسم عزاداری این خادمان نیز طی سه روز آینده بلافاصله پس از اقامه نماز جماعت صبح و با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان در صحن حرم مطهر حضرت سیدالشهداء (ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول