اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  سواد رسانه

ویدئو| خانواده آنلاین، محبت مجازی!

گستردگی شبکه‌های اجتماعی و حضور مداوم افراد در فضای مجازی باعث شده تا افراد کمتر از گذشته در جمع‌های خانوادگی حضور پیدا کنند و ترجیح می‌دهند در تنهایی با گوشی‌های هوشمند خود سرگرم باشند.

ویدئو| خانواده آنلاین، محبت مجازی!

به گزارش گروه سوادرسانه خبرگزاری فارس،شاید خاطرتان باشد که از قدیم رسم بر این بود که خانواده‌ها آخر هفته و ایام تعطیل به دیدن بزرگ‌ترهای فامیل می‌رفتند و در جمع‌های خانوادگی شرکت می‌کردند. همین جمع شدن‌ها باعث می‌شد تا مهر و محبت بین خانواده‌ها و دوستان بیشتر شود و حتی بسیاری از مشکلات هم در همین دورهمی‌ها با کمک و همفکری یکدیگر حل می‌شد. اما این روزها گسترش و حضور دائمی در شبکه‌های اجتماعی اغلب باعث بی‌توجهی به سنت‌های اصیل خانوادگی و نوعی بی‌تفاوتی به آداب و رسوم اجتماعی شده به‌طوری که بسیاری از ما حتی صله‌رحم، دیدار با بزرگان فامیل و مشارکت در فعالیت‌های خانوادگی را فراموش کرده و کنار گذاشته‌ایم. متأسفانه در این فرآیند حضور در شبکه‌های اجتماعی را به حضور در جمع خانوادگی ترجیح می‌دهیم در حالی که دوست داشتن به‌صورت مجازی ریشه و عمقی ندارد.

در ادامه این ویدئو را ببینید:

 

 

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول