اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

انتصاب مشاور در امور ویژه رئیس سازمان اداری و استخدامی

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور طی حکمی، مهدی مشفق را به عنوان «مشاور رئیس سازمان در امور ویژه» منصوب کرد.

انتصاب مشاور در امور ویژه رئیس سازمان اداری و استخدامی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌عمومی سازمان اداری و استخدامی، میثم لطیفی در این حکم از همۀ معاونان و رؤسای امور سازمان خواسته است، ضمن هماهنگی و همراهی کامل، وی را در تحقق اهداف و برنامه‌های سازمان یاری کنند.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی در این حکم بر توجه کامل به اصول دولت مردمی همچون «عدالت‌محوری»، «روحیۀ انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی»، «فسادستیزی» و «قانون‌مداری» در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرده است.

مهدی مشفق، دانش‌آموختۀ دورۀ دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش سیاستگذاری بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاون اداری و مالی کانون زبان ایران، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امام صادق (ع)، مدیرکل طرح و برنامه و مدیرکل دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)  فعالیت داشته است.

از جمله سوابق علمی و پژوهشی وی می‌توان به ترجمه کتاب‌های «مفاهیم کلیدی مدیریت منابع انسانی» و «مفاهیم کلیدی مدیریت استراتژیک» و تألیف چندین مقالۀ علمی - پژوهشی در حوزۀ منابع انسانی و مدیریت استراتژیک و تدریس در این حوزه اشاره کرد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول