اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مدافعان سلامت ادامه‌دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سال‌ها پس از پایان جنگ تحمیلی، این بار مدافعان سلامت هستند که با تأثیرپذیری از منش و رفتار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، به جنگ بیماری کرونا رفته‌اند.

مدافعان سلامت ادامه‌دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید محمد جمالیان ظهر امروز در مراسم قدردانی از مدافعان سلامت که توسط بسیج اصناف استان مرکزی و با حضور سرهنگ عسگری جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان، سرهنگ فراهانی  مسئول سازمان بسیج اصناف استان برگزار شد، با تأکید بر الگو گیری مدافعان سلامت از رزمندگان جنگ تحمیلی اظهار کرد: مدافعان سلامت در روزهای کرونایی به دور از هرگونه نگاهی مادی، تنها و تنها به فکر سلامتی هم نوعان خود بوده و هستند.

وی افزود: در استان مرکزی با وجود کمبودهایی که در زیرساخت‌ها و غیره در حوزه‌ سلامت وجود داشت کماکان با عشق و علاقه به همنوعان خود خدمت می‌کنند و این تأثیر گرفته شده از مکتب شهادت و از خود گذشتگی خط کربلا و جنگ تحمیلی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تأکید کرد: مطمئناً نمی‌شد این بیماری را کنترل کرد مگر با همدلی و وفاقی که همگان به‌خصوص سپاه، بسیج و تمامی نیروهای مسلح به صحنه آمدند و با کادر بهداشت و درمان همدردی کردند.

جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت باعث افزایش روحیه‌ مدافعان سلامت می‌شود.

وی اضافه کرد: مدافعان سلامت تا آخرین لحظه در برابر این ویروس و بیماری ایستادگی خواهند کرد اما در این راه نمی‌توان به‌تنهایی در برابر این دوام آورد و می‌طلبد که هر کس در هر جایگاه و مقامی که هست به کمک بیاید تا با یک کار گروهی و البته جهادی از شر این مریضی مهلک خلاص شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول