اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اولین روز بسیار ناسالم هوای تهران در ۱۴۰۰/ اقشار حساس از فعالیت‌های خارج از منزل اجتناب کنند

به گفته روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، برای نخستین بار در سال جاری شاخص آنلاین آلایندگی هوای تهران به 224 یعنی ناسالم برای همه اقشار رسیده است؛ به نحوی که این شرکت توصیه می‌کند اقشار حساس از فعالیت‌های طولانی و سنگین در خارج از منزل اجتناب کنند.

اولین روز بسیار ناسالم هوای تهران در ۱۴۰۰/ اقشار حساس از فعالیت‌های خارج از منزل اجتناب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس، لیلا نظری مدیر روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تهران با اشاره به آلودگی کم‌سابقه هوای تهران اظهار کرد: آلایندگی شهر ‌تهران با عدد ۲۲۴ در محدوده بالای ۲۰۰ یعنی گروه بسیار ناسالم برای همه اقشار قرار گرفته است، به نحوی که روزشمار شاخص آلودگی، امروز را اولین روزِ بسیار ناسالم در سال جاری نشان می‌دهد.

وی گفت: شروع افزایش آلایندگی از ظهر امروز بوده و آلاینده شاخص، ذرات معلق کوچک‌تر از ده میکرون هستند، در ضمن سرعت باد در یک ساعت اخیر از غرب به شرق ۱۱ متر بر  ثانیه رسیده است.

مدیر روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان با توصیه به رعایت نکات بهداشتی تاکید کرد: در این وضعیت افراد مبتلا به بیماران قلبی و ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند، همچنین دیگر افراد هم باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول