اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای فاز دوم نذر آب ۴ جمعیت هلال احمر فارس در هرمزگان

نذر آب جمعیت هلال احمر فارس، در فاز دوم، به ۷ روستای دیگر در استان هرمزگان رسید.

اجرای فاز دوم نذر آب ۴ جمعیت هلال احمر فارس در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، با مشارکت ۱۰ میلیارد ریالی گروه مالی شرکت کاریزما، برنامه نذر آب ۴ جمعیت هلال احمر فارس در فاز دوم آب رسانی پایدار به مناطق محروم و درگیر خشکسالی، به ۷ روستای دیگر شهرستان بیابان در استان هرمزگان رسید. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس با اعلام این خبر گفت: پیرو امضا و مبادله تفاهم مشترک بین گروه مالی کاریزما به عنوان کارفرما، جمعیت هلال احمر استان‌های فارس و هرمزگان به عنوان ناظرین ارشد و واسطه و نیز مجریان پروژه شامل استانداری و شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و فرمانداری و امور آبفای شهرستان سیریک، فاز دوم برنامه نذر آب ۴ همزمان با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی (ع) آغاز گردید. 

حسین درویشی در مورد جزییات فاز دوم برنامه یاد شده اظهار کرد: در این مرحله، کار نوسازی و اصلاح شبکه داخلی آب رسانی به روستاهای گهردو، شمعجو، پگو، هرنگان، دودر، گونمردی و همزانگ در دهستان بیابان شهرستان سیریک به طول ۱۷ هزار متر لوله در دستور کار قرار گرفته است.

درویشی ادامه داد: گروه مالی کاریزما از گروه خدمات بازار سرمایه در راستای مسئولیت اجتماعی و انجام پروژه های داوطلبی و عام المنفعه، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه و خرید ۱۱ هزار و پانصد متر لوله ۷۵ و ۵ هزار و پانصد متر لوله ۱۱۰ همراه با اتصالات مورد نیاز اختصاص داده است. 

وی افزود: با تامین و اختصاص این مبلغ، محموله اول لوله ها از تهران بارگیری و به مقصد شهرستان سیریک در استان هرمزگان ارسال گردید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس اظهار امیدواری کرد که با همت و نظارت جمعیت هلال احمر و آبفای هرمزگان و سیریک، عملیات اجرایی فاز دوم اعم از خاک برداری، حفاری و لوله گذاری تا پایان پاییز به اتمام و بهره برداری برسد. 

درویشی در پایان سخنان خود از همکاری و مسئولیت پذیری اجتماعی گروه مالی کاریزما به ویژه مدیر عامل و رئیس هیات مدیره این شرکت آقایان طیبی و زارعی، موسسه خیریه بنیاد ناسوتی فرد شیراز، اعضای هیات مدیره شبکه مجمع خیرین استان فارس به ویژه مدیر عامل و رئیس هیات مدیره، مدیر عامل مجمع خیرین آب رسان و نیز مدیر عامل شورای عالی خیریه فارس برای تحقق فاز دوم برنامه نذر آب ۴ قدردانی نمود. 

شایان ذکر است: در فاز نخست برنامه ملی نذر آب ۴، جمعیت هلال احمر استان فارس به عنوان معین یک و جمعیت هلال احمر استان بوشهر به عنوان معین ۲ با مساعدت و مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی، اصلاح و نوسازی شبکه داخلی آب رسانی به ۴ روستای خرگوشی، گز، کرتان و مغ رحمت در دهستان بیابان شهرستان سیریک را در دستور کار قرار داده و به اتمام رساندند.

برنامه ملی نذر آب برای چهارمین سال متوالی است که در ذیل برنامه جهانی تغییرات اقلیمی و با هدف کاهش آسیب های ناشی از تنش بی آبی و کم آبی در استان‌های جنوب و جنوب شرق کشور، توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اجرا می شود.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول