اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سردار تنگسیری: باید به سربازان و جوانان عزت و غیرت آموزش دهیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم روز سرباز در مرکز آموزش رزم مقدماتی ناویان احمد ابن موسی (ع) در جمع سربازان حضور یافت.

سردار تنگسیری: باید به سربازان و جوانان عزت و غیرت آموزش دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علیرضا تنگسیری در جمع سربازان آموزش رزم مقدماتی ناویان نیروی دریایی سپاه، سربازی را یک ارزش برشمرد و گفت: امام علی (ع) در حدیثی سرباز را زینت کشور و در جای دیگر سربازان را دژ مستحکم عنوان می‌کنند و در هرکشوری سربازی و خدمت صادقانه به وطن وجود دارد.

وی افزود: سربازی مقطعی است که یک برادر سرباز جوان ما، شجاعت، رشادت و شهامت را هم یاد می گیرد و هم تمرین می کند تا سبک زندگی او شود و برای وطن خود فداکاری کند.

سردار تنگسیری خاطرنشان کرد: امروز مدافع و حامی شما سربازان عزیز ، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است حضرت آقا به شما سربازان جوان، خیلی علاقه دارد و امید ایشان برای تحقق تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب به جوانان سرباز است.

وی در ادامه گفت: من خدمت رهبری که مشرف شدم ایشان فرمودند: «سلام من را به سربازان، بسیجیان، پاسداران و خانواده آنها در جزایر و جای جای نیروی دریایی برسانید»

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان تصریح کرد: اولین شخص ممکلت ما که فقیه جامع الشرایط و نائب امام زمان (عج) است، مدافع و حامی شما سربازان و جوانان است و به ما فرماندهان مرتباً  توصیه می‌کنند که به سربازان و جوانان عزیز و برومند کشورمان، عزت و غیرت آموزش دهید.

انتهای پیام/ 88055/ خ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول