اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معاون حمل و نقل وزیر راه:‌ مردم به استقبال زائران نروند/ تست پی‌سی‌آر در فرودگاه؛ هنگام بازگشت

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از بازگشت ۳ هزار زائر اربعین خبر داد و گفت: از زائران در فرودگاه به صورت تصادفی تست پی سی آر گرفته می‌شود، همچنین برای جلوگیری از ازدحام از مردم تقاضا داریم استقبال از زائران در فرودگاه را محدود کنند.

معاون حمل و نقل وزیر راه:‌ مردم به استقبال زائران نروند/ تست پی‌سی‌آر در فرودگاه؛ هنگام بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار فارس از تهران با اشاره به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازگشت زائرین اربعین اظهار کرد: تاکنون سه هزار زائر اربعین بازگشته‌اند و روند بازگشت‌ها در حال افزایش است، به همین علت برای رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت تصادفی از زائرین تست پی سی آر ‌گرفته می‌شود.

وی افزود: با توجه به این که توقف زائرین تا آماده شدن جواب تست کرونا در فرودگاه ممکن نیست، تست‌های مثبت را به اطلاع وزارت بهداشت می‌رسانیم تا روند قرنطینه شدن فرد مورد نظر انجام شود، البته همه زائرین دو دز واکسن را تزریق کرده‌اند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در رابطه با استقبال از زائرین اربعین خاطر نشان کرد: ۶۰ هزار زائر قرار است بلافاصله پس از اربعین به کشور بازگردند، که اگر اکثر آن‌ها از مسیر فرودگاه امام خمینی قصد بازگشت داشته باشند مانند وضعیت رفت، شاهد ازدحام در فرودگاه خواهیم بود، بنابراین توصیه می‌کنیم بستگان زائرین استقبال از عزیزان‌شان در فرودگاه را محدود کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول