اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

برگزاری رویداد فناورانه راهینو با موضوع کشاورزی و امنیت غذایی در خراسان‌شمالی

مسئول نمایندگی شرکت پیشگامان و معاون علمی، پژوهشی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) از برگزاری اولین بار رویداد فناورانه راهینو با موضوع کشاورزی و امنیت غذایی در خراسان‌شمالی خبرداد.

برگزاری رویداد فناورانه راهینو با موضوع کشاورزی و امنیت غذایی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز هادی محمد زاده در نشست فناورانه راهینو که با موضوع کشاورزی و امنیت غذایی در خراسان‌شمالی برگزار شد، بابیان اینکه راهینو برای صاحبان کارخانه‌ها، تولیدی‌ها، کارگاه‌ها و کسب‌وکارهایی که به دنبال حل نیازهای فناورانه خود هستند راه‌اندازی شده است اظهار کرد: شبکه بازاریابی بهترین راه‌حل همراه با سرمایه‌گذاری و پشتیبانی را در اختیار این افراد قرار می‌دهد.

وی گفت: رویداد امنیت غذایی یکی از رویدادهای زیرمجموعه طرح راهینو است که به دنبال شناسایی راه‌حل‌های پیشنهادی جامعه نخبگان برای موضوع امنیت غذایی است.

مسئول نمایندگی شرکت پیشگامان و  معاون علمی، پژوهشی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند با مراجعه به پلتفرم چالش به نشانی اینترنتی CHALLESH.IR بستر ثبت RFP و یا برای پاسخ شبکه حل‌کنندگان به RFP های موجود در این پلتفرم  ثبت‌نام کنند.

وی به نوپا بودن  شعبه استانی راهینو اشاره کرد و گفت: شعبه خراسان‌شمالی این رویداد حدود ۲ ماه است که شروع به فعالیت کرده بنابراین با توجه به عدم شناخت عمومی، این شرکت، منتظر مراجعه فناورانه استان نبوده به‌صورت میدانی وارد عمل شده است.

محمد زاده تصریح کرد: پیش‌ازاین رویدادی با موضوع زعفران برگزار شد و در موضوع امنیت غذایی که موضوع بسیار مهمی است را موردبررسی قرار می‌دهیم.

وی گفت: در سال‌های اخیر چالش‌هایی در کشور وجود داشته که می‌توان به چالش خشک‌سالی اشاره نمود که موجب آسیب جدی به برخی مناطق شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: چالش بعدی چالش خالی شدن روستاهاست، روستاهایی که باید محل تولید باشند گاها مصرف‌کننده شده‌اند.

محمد زاده با اشاره به فرصت‌های موجود گفت: تنوع اقلیمی، اراضی مستعد، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و... از فرصت‌هایی هستند که با مدیریت صحیح می‌توان از آن استفاده کرد.

در ادامه این جلسه دکتر نامور، دکتر باور، دکتر طالبی و مهندس ابراهیمی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول