اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

استقرار ارتش سوریه در حوض الیرموک درعا و پیشرفت روند آشتی

نیروهای ارتش سوریه امروز در تعدادی از شهرک‌ها و روستاهای منطقه حوض الیرموک درعا مستقر شدند و همزمان فرآیند آشتی ملی برای تسویه وضعیت ده‌ها فرد مسلح در شمال شرق درعا آغاز شد.

استقرار ارتش سوریه در حوض الیرموک درعا و پیشرفت روند آشتی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، واحدهایی از ارتش سوریه صبح امروز در تعدادی از روستاها و شهرک‌های منطقه «حوض الیرموک» غرب درعا مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، استقرار نیروهای ارتش پس از تسویه وضعیت ده‌ها فرد مسلح و افراد تحت تعقیب یا فراری از خدمت سربازی در مرکز آشتی صورت گرفت که طرف‌های مربوط در روستای سحم الجولان دایر کرده بودند.

در همین حال، عملیات حل و فصل وضعیت افراد مسلح در روستاها و شهرک‌های الشجره، القصیر، عابدین، نافعه، جمله، بیت آره و کویا در شمال غرب استان درعا نیز بر اساس توافق آشتی مطرح از سوی دولت سوریه آغاز شده است.

استان درعا طی روزهای اخیر شاهد فرآیندهای آشتی مشابهی است که از محله درعا البلد در شهر درعا آغاز شده و در روستای الیادوده، شهرک مزیریب و سپس در شهرک طفس، شهرک تل شهاب در شمال غرب درعا و شهر داعل ادامه داشته است.

واحدهای ارتش سوریه و نیروهای امنیت داخلی این کشور به منظور تضمین امنیت و ثبات و بازگشت این مناطق به حیات طبیعی خود در آنجا مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول