اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نخستین گفت‌وگوی رسانه‌ای استاندار جدید سمنان/ هاشمی: آب و توسعه توأمان پیگیری می‌شود

استاندار جدید سمنان در نخستین گفت‌وگوی رسانه‌ای خود، با اشاره به اولویت‌هایش در استان سمنان گفت: آب و توسعه استان سمنان در کنار تحقق شعار سال به‌طور جدی پیگیری می‌شود.

نخستین گفت‌وگوی رسانه‌ای استاندار جدید سمنان/ هاشمی: آب و توسعه توأمان پیگیری می‌شود

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار جدید سمنان دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های جدی که در دوره جدید مدیریت در استان سمنان پیگیری می‌شود، تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان سمنان است و همه باید به پشتیبانی از تولید و مانع‌زدایی در این مسیر کمک کنند.

او همچنین توسعه استان سمنان را یکی از اولویت‌های جدی خود دانست و گفت: در این راستا، همه باید با همدلی، وفاق، صمیمیت و اتحاد، مسائل اساسی پیش‌روی توسعه استان سمنان را بررسی کرده و موانع توسعه یکپارچه استان را از پیش رو برداریم.

استاندار جدید سمنان همچنین با اشاره به اینکه آب یکی از مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های جدی مدیریت عالی استان سمنان خواهد بود، گفت: یکی از موانع پیش‌روی استان، هم‌اکنون کمبود آب است و همه باید با همدلی و اتحاد کمک کنیم تا این مشکل برطرف شود.

هاشمی همچنین با اشاره به اینکه برای جایگاه استانداری سمنان شأنی جز نوکری و خدمت به مردم قائل نیستم، افزود: یکی از مهم‌ترین اموری که امروز باید به آن توجه شود، خدمت به مردم و کار در راستای تأمین نیازمندی‌ها و خواسته‌های آنهاست.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول