اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حال و هوای محل تدفین علامه حسن‌زاده آملی در روستای ایرا +فیلم

روستای ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل حال و هوای خاصی دارد و همه در حال تلاش برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین علامه حسن‌زاده آملی هستند.

حال و هوای محل تدفین علامه حسن‌زاده آملی در روستای ایرا +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روستای ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل حال و هوای خاصی دارد و همه در حال تلاش برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین علامه حسن‌زاده آملی هستند.

بر اساس مشاهدات، ورودی روستای ایرا بخش لاریجان از شامگاه روز یکشنبه به روی غیربومیان بسته شد و عوامل اجرایی در حال مهیا کردن مقدمات برگزاری مراسم تدفین حضرت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی هستند.

همزمان با شب اربعین حسینی عوامل برگزاری مراسم تدفین در حال مهیا کردن خانه ابدی حضرت علامه حسن‌زاده آملی و عده‌ای نیز در بیرون در حال قرائت زیارت عاشورا هستند.

به گزارش فارس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شامگاه امروز یکشنبه با حضور در کنار پیکر آیت‌الله حسن‌زاده آملی، ضمن قرائت نماز و فاتحه با آن عالم ربّانی و سالک توحیدی وداع کردند.

مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده آملی صبح روز دوشنبه پنجم مهرماه در شهر آمل برگزار و سپس در روستای ایرا بخش لاریجان به خاک سپرده می‌شود.

فیلم از: حسن معافی

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول